المسیره گزارش داد؛

انهدام مواضع متجاوزان سعودی با موشک بالستیک/ هلاکت 179 مزدور

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با شلیک یک فروند موشک بالستیک «توشکا» مواضع متجاوزان و مزدوران سعودی را در تعز هدف قرار دادند.
کد خبر: ۹۱۶۴۸
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۲ - 17July 2016

انهدام مواضع متجاوزان سعودی با موشک بالستیک/ هلاکت 179 مزدور

به گزارش گروه بینالملل دفاع پرس، شبکه تلویزیونی المسیره از شلیک یک فروند موشک توشکا به محل تجمع نیروهای دشمن و مزدوران سعودی در پادگان «الحجف» در منطقه المضاربه واقع در جنوب استان تعز خبر داد.

بر اساس گزارش پایگاه خبری العهد، یک منبع نظامی یمنی گفت: در پی شلیک این موشک 179 مزدور و متجاوز به هلاکت رسیدند که در بین کشته شدگان اتباعی از کشورهای خارجی و سایر کشورهای عربی حضور دارند.

اصابت موشک بالستیک توشکا، منجر به آتش گرفتن خودروها و انبارهای موجود در پادگان الحجف شد و این در حالی است بدلیل انفجارهای پیدرپی، موجی از وحشت و نگرانی در بین متجاوزان ایجاد شده است. تا نیمههای شب شنبه بالگردهای آپاچی و آمبولانسها در حال انتقال اجساد و مجروحان به سمت عدن بودند.

از سوی دیگر بک منبع محلی اعلام کرد که در پی حمله جنگندههای سعودی به بخش «نهم»، ده شهروند یمنی شهید شدند.

گفتنی است؛ عربستان سعودی ضمن ائتلاف با برخی کشورهای عربی منطقه از ششم فروردین 94 حملات گسترده علیه یمن را کلید زد تا از این طریق بتواند «عبدربه منصور هادی» رئیس جمهوری مستعفی و فراری یمن را به قدرت بازگرداند؛ که هنوز بعد از گذشت 15 ماه هیچکدام از اهداف اعلامی این کشور به فضل استقامت و پایداری ملت مجاهد یمن محقق نشدهاست.
 
در جریان تجاوز ائتلاف سعودی به یمن دستکم شش هزار و 400 نفر کشته و بیش از 31 هزار نفر نیز زخمی شدهاند؛ که 300 نفر از کشتهشدهها از میان کودکان هستند. همچنین بیش از 2 و نیم میلیون نفر آواره شدهاند و بیش از 14 میلیون نفر نیز از جمعیت یمن نیازمند کمکهای اولیه هستند.
نظر شما
پربیننده ها