دومین فراخوان ثبت نام دوره آموزشی تربیت مربی جهادی

گروه جهادی سفیران کوثر برای پنجمین بار دوره آموزشی «تربیت مربی جهادی» را ویژه خواهران برگزار می‌کند.
کد خبر: ۹۲۰۲۳
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۵ - 19July 2016

دومین فراخوان ثبت نام دوره آموزشی تربیت مربی جهادی

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، گروه جهادی سفیران کوثر نور با نزدیک ده سال سابقه فعالیت جهادی آموزشی، فرهنگی و اردویی، اجرای بیش از 25 طرح جهادی متبرک به نام ضامن آهو(ع) و از گروههای برگزیده بسیج سازندگی تهران بزرگ است؛ که به منظور ارتقای سطح دانش، بینش و مهارتهای خواهران جهادگر و علاقهمندان به شیوههای نوین آموزش و مربیگری، در قالب پذیرش باشگاه مربیان جهادی، دوره آموزشی تربیت مربی را برگزار میکند.

مباحث انسانشناسی، مبانی تربیت دینی، مهارتهای پرورش تفکر، ارتباط موثر مربی با نوجوان، شیوههای تدریس و کلاسداری، تدوین طرح درس، بازی فکری و استراتژیک در کلاس، کارگاههای ویژه عکاسی و فتوشاپ در این دورهی آموزشی با حضور اساتید مطرح چون محمد جعفر غفرانی و خانمها ادیب، میرامینی، غیبی و پاپی نژاد ارائه میشود.

گواهینامه شرکت در دوره آموزشی و کارت عضویت باشگاه مربیان جهادی برای افراد واجد شرایط از طرف گروه جهادی سفیران نیز صادر میشود و افراد دارای گواهینامه و کارت عضویت در بخش آموزشی اردوهای جهادی تهران و شهرستانها دعوت به همکاری میشوند.

دوره آموزشی تربیت مربی از 13 مرداد تا 3 شهریور در روزهای دوشنبه و چهارشنبه در حسینیه هنر واقع در خیابان 16 آذر برگزار میشود.

برای شرکتکنندگان، بعد از اتمام دوره، اردوی زندگی در شرایط سخت به مدت دو روز با حضور اساتید و متخصصین برگزار خواهد شد.

با توجه به تمدید ثبت نام تا 5 مرداد ماه لازم است علاقهمندان با مراجعه به سایت گروه جهادی سفیران کوثر نور www.jahadisafiran.ir و تکمیل مراحل ثبت نام، در این دوره نامنویسی کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار