مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج رسانه استان البرز برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج رسانه استان البرز در محل سپاه این استان برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۱۸۰
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۲ - 20July 2016

مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج رسانه استان البرز برگزار شد

به گزارش دفاع پرس از البرز، مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج رسانه استان البرز با حضور سرهنگ پاسدار عباس نمکی معاون اجرایی سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز و اصحاب رسانه برگزار شد.

بر اساس این گزارش، محمد خدابین رئیس سابق بسیج رسانه سپاه البرز تودیع و ابراهیم نوروزیفر طی حکمی از سوی سردار علی استادحسینی فرمانده سپاه استان البرز بهعنوان مسئول بسیج رسانه استان البرز معرفی شد.

در این مراسم محمد خدابین مسئول سابق بسیج رسانه استان البرز، تعداد اعضای بسیج رسانه در زمان تحویل این سمت را ۳۰ نفر عادی و ۱۱ نفر فعال اعلام کرد و گفت: با تلاشهایی که صورت گرفت تعداد اعضای جذب شده در بسیج رسانه به ۳۰۳ نفر در سطح استان رسید.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر تعداد اعضای عادی ۲۲۸ نفر و مابقی عضو فعال هستند، تصریح کرد: تعداد ۱۵ حلقه فعال صالحین در استان فعالیت میکند؛ که ۷ حلقه مرتبط با خواهران و ۸ حلقه در حوزه برادران است.

خدابین در پایان با اشاره به اینکه نظامنامهای به بسیج رسانه ابلاغ نشده است، عنوان کرد: کمبود بودجه کافی موجب شده که بسیاری از برنامههای در دست اقدام بسیج رسانه عملی نشود و نتواند به اهداف خود برسد.

نظر شما
پربیننده ها