فراخوان ثبت نام خادمان افتخاری در مسجد مقدس جمکران

مسئول امور خادمان افتخاری مسجد مقدس جمکران از فراخوان جذب خادمان افتخاری جهت خدمت به زائران این مکان مقدس خبر داد.
کد خبر: ۹۲۱۸۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴ - 20July 2016

فراخوان ثبت نام خادمان افتخاری در مسجد مقدس جمکران

به گزارش دفاع پرس از قم، سید حسین موسوی با اشاره به تشرف روزافزون زائران و نمازگزاران به مسجد مقدس جمکران از اقصینقاط این کره خاکی اظهار داشت: مرکز خادمان افتخاری با هدف ارائه خدمات به خیل کثیر عاشقان و منتظران حضرت ولیعصر(عج) فراخوان پذیرش خادم افتخاری از افراد 17 تا 50 سال را اعلام کرده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از سه هزار خادم افتخاری در بخش برادران و 2 هزار و 200 خادم افتخاری در بخش خواهران، با اخلاص و بهصورت داوطلبانه مشغول به ارائه خدمات مختلف به منتظران حضرت مهدی(عج) هستند، تصریح کرد: مسجد مقدس جمکران برای تکمیل ظرفیت خادمان افتخاری اقدام به جذب خادم در بخشهای مختلف کرده است.

مسئول خادمان افتخاری مسجد مقدس جمکران با اشاره به ارائه خدمات متنوع توسط خادمان افتخاری در تمام ساعات و ایام هفته افزود: این فراخوان با هدف جذب علاقهمندان خدمت در بخشهای خدمات عمومی و تخصصی طراحی شده و شرایط عمومی پذیرش و ثبت نام خادمان افتخاری هر بخش در سایت مسجد مقدس جمکران موجود است.

موسوی با بیان اینکه شرایط جذب خادمان در بخش خدمات عمومی در زمینههای مختلف همچون انتظامات، راهنمایی، خدمات تنظیف و غیره مهیا شده است، گفت: یکی از بخشهای مهم جذب خادمان افتخاری، بخش خدمات ویلچر است. از علاقهمندانی که توانایی خدمت به نمازگزاران در این بخش را دارند دعوت میشود در مرحله اول با پر کردن فرم مربوط به "خدمات ویلچر" که بهتازگی و بهصورت مجزا در بخش خادمان سایت مسجد مقدس جمکران اضافهشده است، اعلام آمادگی کنند.

وی با اشاره به جذب خادمان متخصص و داوطلب خدمت در بخشهای مختلف بیان کرد: از اساتید حوزه و طلاب علوم دینی برای خدمت افتخاری در بخشهای فرهنگی همچون حلقههای معرفت، جوانان و انتظار، جوانههای  انتظار و پاسخگویی و سایر امور فرهنگی دعوت میکنیم تا به جمع خادمان افتخاری مسجد مقدس جمکران بپیوندند.

موسوی با اشاره به نیاز مسجد مقدس جمکران و تنوع ارائه خدمات تخصصی عنوان کرد: در حوزههای فرهنگی همچون تلاوت قرآن و مکبّری اذان و در حوزه تخصصهای هنری، انواع فعالیتهای مرتبط همچون رسانه، فیلمسازی، تدوین و خبرنگاری بخش فنی و غیره، مسجد مقدس جمکران خادم افتخاری میپذیرد.

مسئول خادمان افتخاری مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه حداقل زمان خدمت در مسجد در طول هفته 4 ساعت است، افزود: اقشار مردم، دانشآموزان، دانشجویان و بسیجیان با داشتن حداقل مدرک دیپلم، برای تمام متقاضیان، و گواهی اشتغال به تحصیل و فرم رضایت ولی ویژه علاقهمندان زیر 18 سال، که از شرایط جذب خادمان داوطلب خدمت افتخاری است، ضمن پر کردن فرمهای مربوطه و تائید و گزینش مسولین مربوطه، میتوانند به ارائه خدمت افتخاری در مسجد بپردازند.

موسوی با اشاره به اینکه در حال حاضر 30 درصد خادمان افتخاری مسجد مقدس جمکران شهرستانی هستند، اظهار داشت: خادمان افتخاری شهرستانی که در مسجد مقدس جمکران به فعالیت میپردازند از شهرستانهای تهران، ورامین، اسلامشهر، کرج، یزد، کاشان و دیگر شهرستانهای سراسر کشور هستند.

وی با اشاره به ثبت نام از خادمان افتخاری در سه بخش برادران و خواهران و خدمات ویلچری عنوان کرد: افرادی که علاقهمند هستند بهصورت افتخاری در این مسجد شریف خدمت کنند، میتوانند به آدرس jamkaran.ir مراجعه کرده و در مرحله اول با پر کردن فرم مربوطه، ثبتنام کنند.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
United States
|
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۷
0
0
بفرمایید دریافت فرم کجا انجام می شود
حشمت بهاءالدینی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
0
0
میخواهم برای خادم افتخاری ثبت نام کنم راهنمایی بفرمایید فرم ثبت نام را میخواهم . متشکرم
مهدي اماني پور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
0
0
بفرمایید دریافت فرم ثبت نام خادمي کجا انجام می شود
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار