مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان خبر داد

اهدای 40 فقره جهیزیه به مددجویان

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان گفت: در سه ماهه نخست امسال 40 کمک هزینه خرید جهیزیه به مبلغ یک میلیارد و 151 میلیون ریال در شهرستان زنجان اعطا شده است.
کد خبر: ۹۲۲۷۸
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۶ - 20July 2016

اهدای 40 فقره جهیزیه به مددجویان

به گزارش خبر گزاری دفاع پرس از زنجان، ابوالفضل عبداللهی گفت: کمیته امداد شهرستان زنجان در راستای حمایت از مددجویان زنجانی و ترویج فرهنگ ازدواج آسان بین مددجویان خدمات متعددی ارائه میدهد.

وی با اشاره به اینکه برای ارائه خدمات در بخش ازدواج از کمکهای خیرین نیز بهره گرفته شده است، اضافه کرد: در این راستا طرح کوثر اجرایی میشود.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی شهرستان زنجان تصریح کرد: دورههای آموزشی قبل از ازدواج برای زوجهای جوان در قالب مهارتهای سبک زندگی برگزار میشود.

عبداللهی افزود: پس از اعطای مدرک، پرونده برای مددجویان تشکیل و تسهیلات ازدواج در قالب وام به آنها ارائه میشود.

وی با اشاره به اینکه در سه ماهه نخست امسال 40 کمک هزینه خرید جهیزیه در شهرستان زنجان اعطا شده است، اضافه کرد: در این راستا یک میلیارد و 151 میلیون ریال هزینه شده است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی شهرستان زنجان همچنین گزارشی از اقدامات کمیته امداد شهرستان زنجان در جمعآوری زکات فطره ارائه کرد و گفت: امسال 6 میلیارد ریال زکات فطره در شهرستان زنجان جمعآوری و در اسرع وقت بین نیازمندان توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه در بخش اطعام و افطار نیازمندان نیز اقدامات مربوط انجام و از کمکهای خیرین بهره گرفته شد، افزود: همچنین در راستای توزیع جیره خشک بین نیازمندان نیز یک میلیارد و 241 میلیون ریال هزینه شده است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی شهرستان زنجان با اشاره به اینکه 650 نفر از مددجویان نیز در قالب حضور در مراسمهای افطاری خیرین اطعام شدند، بیان کرد: در این راستا 300 میلیون ریال اعتبار هزینه شد.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون نیز اجرای طرحهای مشارکتی کمیته امداد در شهرستان ادامه دارد، گفت: در این زمینه بیش از پیش از ظرفیتهای مراکز نیکوکاری استفاده میشود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار