دل نوشته وزیر کار برای شهید زنده لرستانی؛

انوار خدا در خانه "نور خدا"‌

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه سفرش به لرستان به دیدار سید نور خدا جانباز صددرصدی رفت که ۸ سال است که در کما به سر می‌برد.
کد خبر: ۹۲۸۱۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹ - 25July 2016

انوار خدا در خانه

به گزارش فضای مجازی دفاع پرس، علی ربیعی وزیر کار در سفره دو روزه خود به استان لرستان ضمن افتتاح چند پروژه، به دیدار سید نور خدا موسوی جانباز 100 درصد لرستانی نیز رفت. 

علی ربیعی در صفحه اینستاگرامش نوشت: چند روز پیش، طی سفر دو روزه خود به استان لرستان به دیدار شهید زنده لرستان سید نور خدا موسوی رفتم و در دیدار با شهید زنده لرستان بود که قلمبهدست گرفتم تا از زیباییهای یکخانه بنویسم، خانهای که در آن نور خدا پیچیده است:

انوار خدا در یکخانه، یکخانه و چند زیبایی

یک زیبایی، نور خدای ساکت و خوش بر روی یکتخت، ظاهری بیهوش اما مطمئنم ناظری دلسوز و آگاه به خانه و جامعهاش است.

او در راه امنیت جامعه و زندگی بهتر برای دیگران، شیرینترین موهبت الهی همانا جان خود را در طبق اخلاص گذاشت.

زیبایی دیگر همسر این مرد بود. گویی بیش از گذشته با عشق و علاقه در خدمت همسرش بود او با زخمهای زیاد بر روح خود از زمانه، اجازه نداد که همسرش زخم تن بگیرد.

زیبایی دیگر زهرا سادات و دل نوشتههای او بود و پسر نازنینش که با جسم پدرحال میکرد و باوجود کودکی، رفتاری بزرگ منشانه داشت. من با حضورم در این خانه جان تازهای گرفتم.

پی نوشت: سید نور خدا موسوی یکی از جانبازان سرافراز نظام مقدس اسلامی است که در درگیری با گروهک تروریستی عبدالمالک ریگی از ناحیه سر مجروح شد و اکنون هشت سال است که با 100 درصد جانبازی در کما به سر میبرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار