حجت‌الاسلام و المسلمین قندهاری در اختتامیه مسابقات قرآن وزارت دفاع:

هرجا سخنی از قرآن می‌شود بزرگان و علما خاضعانه سر فرود می‌آورند

حجت‌الاسلام قندهاری گفت: هرجا سخنی از قرآن می‌شود بزرگان و علما خاضعانه سر فرود می‌آورند و همیشه اقرار کرده‌اند و بارها گفته‌اند قرآن کجا و ما کجا.
کد خبر: ۹۳۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۵ - 10January 2014

هرجا سخنی از قرآن می‌شود بزرگان و علما خاضعانه سر فرود می‌آورند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجتالاسلام والمسلمین "قندهاری" رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در مراسم اختتامیه سیودومین دوره مسابقات قرآن کریم وزارت دفاع و پشتیباتی نیروهای مسلح با عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام حسن عسکری(ع) و تبریک به مناسبت آغاز امامت حضرت ولیعصر(عج)اظهار داشت: درمورد فصاحت و بلاغت در تلاوت قرآن کریم سخنان زیادی گفته شده است و علمای بزرگ اسلام نظرات قابل توجهی در این مورد عنوان کردهاند.

وی افزود: یکی از علمای بزرگ به نام "ابن ربیع" در یکی از نظراتش درباره تلاوت قرآن میگوید تا کنون ۷۰۰ تفسیر از قرآن نوشته شده است اما هنوز جای زیادی برای تفسیر این کتاب آسمانی باقی است.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزرات دفاع با اشاره به سخنی از علامه آملی درخصوص اهمیت توجه به قرآن در طول زندگی افزود: علامه حلی علاقه بسیاری نسبت به شعر داشتند اما بارها عنوان کرده بود که اگربه جای شعر، قرآن حفظ می کرد حسرتی برای وی نبود.

وی در پایان تصریح کرد: تمامی سخنان بزرگان و اندیشمندان درباره این کتاب آسمانی، بیانگر عمق و عظمت قرآن است که از زمان رسولالله(ص) به دست ما سپرده شده است و انشاءالله بتوانیم از آن به طور کامل بهرهمند شویم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار