امیر سرتیپ حاتمی:

می‌توانیم با اتکا به قرآن مقابل هر دشمنی بایستیم

جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: امروز با قدرت می‌گوییم با اتکا بر خداوند و معارف قرآنی می‌توانیم مقابل هر دشمنی بایستیم و با هر تهدیدی مقابله کنیم.
کد خبر: ۹۳۲۱
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۰ - 10January 2014

می‌توانیم با اتکا به قرآن مقابل هر دشمنی بایستیم

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، امیر سرتیپ دکتر "امیر حاتمی" جانشین وزیر دفاع در مراسم اختتامیه سیودومین دوره مسابقات قرآن کریم وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: برگزاری این مسابقات آثار زیادی دارد و باعث نزدیک شدن روح و فضای کار و زندگی ما به قرآن میشود و زندگی ما در سایهٔ قرآن شکل خواهد گرفت. 

جانشین وزیر دفاع با اشاره به اهمیت یادگیری و تلاوت قرآن کریم به عنوان اولین مرحله انس با قرآن افزود: انس به قرآن بسیار عمیقتر از تلاوت آن است و بعد از این مرحله تدبر و تفکر در قرآن ضرورت دارد اما مرحلهٔ آخر که مهمترین مرحله و تعیینکنندهٔ سبک زنگی ماست، عمل به قرآن میباشد.
 
وی افزود: قرآن برای تمام بشریت نازل شده است و هدایتگری کامل میباشد که حق را از باطل و رستگاری را از ضلالت جدا میکند.
 
حاتمی افزود: کسی که با قرآن مانوس میشود حضور خداوند را در زندگیاش حس میکند و برای سعادت در دنیا و آخرت و هدایت یافتن در زندگی شخصی و اجتماعی باید با قرآن باشیم.
 
جانشین وزیر دفاع در بخشی از سخنان خود به تاثیر ناپذیری افراد قرآنی از فتنهٔ دشمنان اشاره کرد و اظهار داشت: طی چندسال گذشته ما دوره خاصی را پشت سر گذاشتهایم و دشمن بهطور بیسابقهای با تمام ابزار در جنگ فرهنگی و جنگ نرم علیه ما برنامهریزی و طراحی میکند . دشمنان با ایجاد تردید در میان دلها مانند فتنهٔ ۸۸ به دنبال اهداف خود هستند ولی دلهای قرآنی از فتنه دشمنان اثر نمیپذیرند.
 
امیر حاتمی تصریح کرد: در همهٔ ابعاد زندگی به معارف قرآنی نیازمندیم چون با آن تجارب زیادی را کسب کردهایم. برای مثال مگر تمام دنیا پشت رژیم بعثی جمع نشدند اما ما با معارف قرآنی راه را باز کردیم.  امروز با قدرت میگوییم با اتکا بر خداوند و معارف قرآنی میتوانیم مقابل هر دشمنی بایستیم و با هر تهدیدی مقابله کنیم.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: هرگاه که به قرآن عمل کردیم موفق و سربلند بودیم، اما هرجا که به قرآن عمل نکردهایم توفیقی حاصل نشده است.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار