سردار دهقانی خبر داد

افتتاح هفت مدرسه قرآنی توسط وزارت دفاع

معاون تبلیغات و روابط عمومی وزارت دفاع گفت: ما در وزارت دفاع یک نهضت قرآنی راه اندازه کرده‌ایم و امروز هفت مدرسه قرآنی در شهرک‌های قرآنی افتتاح شد که امیدواریم به چهارده مدرسه ارتقا یابد.
کد خبر: ۹۳۱۹
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۱ - 10January 2014

افتتاح هفت مدرسه قرآنی توسط وزارت دفاع

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "سردار دهقانی" معاون تبلیغات و روابط عمومی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اظهار داشت: سیودومین دوره مسابقات قرآن کریم وزارت دفاع از شهریورماه آغاز شد که در مرحله مقدماتی حدود ۳۰ هزار نفر شرکت کردند و از تعداد ۵ هزار نفر به مرحله بعد راه یافتند.

وی افزود: جهت صرفهجویی در زمان، دوره بعدی این مسابقات را در ۶ مرحله و در ۶ منطقه مختلف برگزار کردیم که حدود ۴۰۰ نفر به مرحله نهایی راه یافتند.
 
دهقانی تصریح کرد: در مرجله نهایی حدود ۸۲ نفر در رشتههای قرائت و حفظ برگزیده شدند.
 
وی اذعان داشت: ما در وزارت دفاع یک نهضت قرآنی راه اندازه کردهایم و امروز هفت مدرسه قرآنی در شهرکهای قرآنی افتتاح شد که امیدواریم به چهارده مدرسه ارتقا یابد.
 
معاون تبلیغات و روابط عمومی وزارت دفاع تاکید کرد: در سال ۹۳ یکی از برنامههای عقدیتی سیاسی تربیت مربیان قرآنی خواهد بود و علاوه بر این حمایت ویژهای از حافظین قرآن خواهیم داشت تا بتوانیم سهم مناسبی در مورد فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند ما باید ۱۰ میلیون حافظ قرآن داشته باشیم، ایفا کنیم.
 
لازم به ذکر است، در پایان این مراسم توسط امیر دکتر حاتمی، جانشین وزیر دفاع، حجتالاسلام قندهاری رییس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و سردار دهقانی معاون تبلیغات و روابط عمومی وزارت به برگزیدگان این دوره از مسابقات جوایزی اهدا شد.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار