معاون هنری اداره کل ارشاد اسلامی استان زنجان خبر داد؛

برگزاری «جشن شایستگان» در زنجان

معاون هنری اداره کل ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: به‌ منظور دیده شدن آثار فاخر و ارزشمند هنرمندان و اصحاب رسانه استان، جشن بزرگی تحت عنوان جشن شایستگان در 21 مرداد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۳۲۴۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۶ - 27July 2016

برگزاری «جشن شایستگان» در زنجان

به گزارش خبرگزاری دفاع پرس از زنجان، جعفر محمدی اظهار داشت: اداره کل ارشاد استان زنجان در نظر دارد  به منظور دیده شدن آثار فاخر و ارزشمند هنرمندان و اصحاب رسانه استان، جشن بزرگی را تحت عنوان جشن شایستگان در استان برگزار کند. 

 وی با اشاره به اینکه در این جشن عملکرد سال گذشته اصحاب هنر و رسانه مورد ارزیابی قرار میگیرد بیان کرد: این جشن با این عنوان در استان زنجان برای دومین دورهای است که برگزار میشود.
 
مدیر هنری اداره کل ارشاد استان زنجان با اعلام اینکه جشن شایستگان در 21 مردادماه برگزار میشود افزود: تجربه سال گذشته در رابطه با برگزاری جشنهایی از این دست که با هدف دیده شدن آثار فاخر هنرمندان و اصحاب رسانه برگزار شد مسئولان را بر آن داشت تا به برپایی مراسمهایی از این جنس مبادرت کنند.
 
وی افزود: ملاک مهم و اساسی در انتخاب این افراد کسب افتخار و خلق اثری فاخر و ارزشمند در حوزه اختصاصی فرهنگ و هنر مربوط به هنرمند است.
 
محمدی بیان کرد: از هنرمندان و اصحاب رسانه درخواست میشود تا در صورت وجود المانها و ملاکهای موجود به معاونت هنری ادارهکل ارشاد استان زنجان مراجعه کنند.
 
وی با اشاره به اینکه تجلیل از افراد شایسته در حوزههای مختلف فرهنگی و هنری به نوعی در راستای ایجاد و معرفی الگو برای جامعه فرهنگی و هنری است ابراز کرد: قدردانی از افرادی که برای حوزه کاری خود تلاش بیشتری میکنند و به خلق آثار ارزشمند و فاخر میپردازند از رسالتهای مهم اداره ارشاد استان است.
 
انتهای پیام/
 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار