همزمان با سالروز امامت و ولایت امام عصر(عج)؛

کتاب "حضرت بقیه‌الله" در انتشارات سروش منتشر شد

همزمان با سالروز آغاز امامت و ولایت امام عصر(عج) کتاب "حضرت بقیه‌الله" اثر استاد اخلاق آیت‌الله محمد شجاعی از سوی انتشارات سروش منتشر و وارد بازار نشر شد.
کد خبر: ۹۳۴۱
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۰ - 11January 2014

کتاب

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، همزمان با سالروز آغاز امامت و ولایت امام عصر(عج) کتاب "حضرت بقیه الله " اثر استاد اخلاق آیتالله محمد شجاعی از سوی انتشارات سروش منتشر و وارد بازار نشر شد.

کتاب حاضر یکی از هشت کتابی است که محصول تبدیل سخنرانیهای استاد آیتالله محمد شجاعی در مجالس خصوصی و عمومی است که به موضوع مهدویت پرداخته است.

در این اثر زندگانی، اخبارغیبت، شخصیت و جایگاه حضرت امام مهدی (عج) از میان روایات و احادیث معتبر بررسی شده و به بحث ظهور آن حضرت و رجعت از نگاه قرآن کریم پرداخته شده است.

کتاب مذکور در شش فصل تدوین شده که با شناخت حضرت مهدی علیه السلام آغاز می شود. میلاد مقدس، نایبان خاص و بحث در معنای بقیه الله را در فصل اول می خوانیم. غیبت کبری آن حضرت را در ادامه کتاب مییابیم که در آن از روایاتی که پیش از غیبت از آن خبر دادهاند سخن گفته شده است و اینکه غیبت، آزمایشی بزرگ است و در زمان غیبت، تشرف به محضر حضرت که انواعی برای آن گفته شده، چگونه امکان پذیر است.

همچنین این اثر حضرت امام مهدی (عج)را از منظر دیدگاه و روایات اهل سنت نیز معرفی میکند. عصر ظهور آن حضرت نیز در این کتاب فصلی را به خود اختصاص داده است که علائم ظهور و قیام آن حضرت و جهان پس از قیام حضرت موعود (عج) در این قسمت تشریح شده و در پایان به مبحث رجعت امام دوازدهم پرداخته و عرض ارادت، اخلاص و عشق به آستان مبارک ولادت آن امام همام پایان بخش این کتاب ارزشمند است.

چاپ چهارم این اثر ارزشمند در ۲۱۶صفحه توسط انتشارات سروش منتشر و در اختیار علاقمندان به کتب آئینی و دینی به ویژه منتظران ظهور آن حضرت قرار گرفته است.

نظر شما
پربیننده ها