الجولانی: جنگ حلب موازنه قوا را در کل سوریه تغییر می‌دهد

سرکرده گروه تروریستی «جبهه فتح‌الشام» درباره عملیات «حماسه بزرگ حلب» مدعی شد که جنگ حلب منحصر به لغو محاصره این شهر نخواهد بود؛ بلکه موازنه قوا را در کل سوریه تغییر خواهد داد.
کد خبر: ۹۴۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۳ - 05August 2016

الجولانی: جنگ حلب موازنه قوا را در کل سوریه تغییر می‌دهد

به گزارش گروه بینالملل دفاع پرس، «ابو محمد الجولانی» سرکرده گروه تروریستی «جبهه فتح الشام» (جفش) اظهاراتی درباره عملیات گروههای تروریستی موسوم به «حماسه بزرگ حلب» مطرح کرد.

مؤسسه رسانهای «البنیان» سخنرانی صوتی از الجولانی منتشر کرد که این سرکرده مدعی شد جنگ حلب منحصر به لغو محاصره این شهر نخواهد بود؛ بلکه موازنه قوا را در کل سوریه تغییر خواهد داد.

وی همچنین ادعا کرد که جنگ حلب همه توطئههای بینالمللی علیه سوریه را برملا کرده و ویژگیهای جدیدی از جنگ در این کشور را بهوجود خواهد آورد.

سرکرده جفش ضمن استقبال از متحد شدن گروههای تروریستی در حلب اعلام کرد که این اتحاد سبب خواهد شد که دولت سوریه سرنگون شود.

«عبدالله المحیسنی»، «مسئول شرعی» ائتلاف «جیش الفتح» در 5 مرداد جاری با انتشار نوار ویدئویی از آغاز عملیات حماسه بزرگ حلب برای شکستن محاصره این شهر خبر داد.

«اسلام علوش» سخنگوی گروه تروریستی «جیشالاسلام» که تحت حمایت عربستان است، اذعان کرد که وضعیت تروریستها در حلب بسیار بد است؛ ولی ادعا کرد که اجازه نخواهند داد این شهر به دست ارتش سوریه بیافتد.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار