شهاب حسینی:

جایزه کن خوش‌یمن نبود

شهاب حسینی گفت: دریافت جایزه جهانی جشنواره فیلم کن برایم خوش‌ یمن نبوده است.
کد خبر: ۹۴۹۴۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۳ - 07August 2016

جایزه کن خوش‌یمن نبود

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس،شامگاه شنبه ۱۶ مرداد مراسم افتتاح باشگاه هواردان هنر ایران برگزار شد و در این مراسم از شهاب حسینی، فرهاد اصلانی، کیانوش عیاری و رضا میرکریمی تقدیر شد.

شهاب حسینی طی سخنانی با اشاره به اتفاقاتی که برای وی بعد از کسب جایزه جشنواره فیلم کن رخ داده است، گفت: من تصور میکردم هر جایزه جهانی برای کسی که آن جایزه را میگیرد یک خوششانسیهای میآورد و باعث شروع یک دوره طلایی در فعالیت هنری برنده جایزه میشود اما اشتباه فکر میکردم.

وی ادامه داد: از زمانی که به ایران بازگشتم کسب این جایزه برای من خوشیمن نبوده است و با چالشها و حواشی فرسایندهای مواجه بودم.

بازیگر فیلم فروشنده افزود: از همان زمانی که وارد فرودگاه شدم؛ متوجه شدم هیچ تمهیدی برای ساماندهی جمعیت و مردم عزیزی که راه زیادی را قبول زحمت کرده و به استقبال ما آمده بودند، اندیشیده نشده است و ما شرمنده آنها شدیم و نتوانستیم به احساسات آنها پاسخی شایسته بدهیم و از همین جا به آنها میگویم که قدمهای شما روی چشم ما بوده است و ببخشید که نتوانستیم تشکر کنیم.

وی ادامه داد: این روزها رگبارهای غمانگیزی را سپری کردم ولی امشب نسیمی از مهر و محبت به من وزید و جان گرفتم و تا جان در بدن دارم برای سربلندی ایران و انسان ایرانی تلاش میکنم.
مرجع : ایلنا

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار