بیانیه اداره کل حفظ آثار مازندران به مناسبت روز خبرنگار؛

خبرنگاران افسران جنگ نرم هستند و با سلاح قلم حماسه آفرینی می‌کنند

اداره کل حفظ آثار مازندران به مناسبت روز خبرنگار در بیانیه خود با اشاره به اینکه خبرنگاران افسران جنگ نرم هستند، آورده است: خبرنگاران با سلاح قلم در خط مقدم جبهه جنگ نرم حماسه آفرینی می‌کنند.
کد خبر: ۹۴۹۵۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۲ - 07August 2016

خبرنگاران افسران جنگ نرم هستند و با سلاح قلم حماسه آفرینی می‌کنند

به گزارش دفاع پرس از مازندران، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران به مناسبت 17 مرداد سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی و گرامی­داشت روز خبرنگار بیانیهای صادر کرد که در ادامه میآید:

در ابتدای این بیانیه آمده است: هفدهم مرداد ماه سالروز گرامی داشت یاد و خاطره خبرنگار شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاریِ جمهوری اسلامی ایران که به همراه هشت نفر از اعضای کنسولگری ایران در مزار شریف افغانستان به دست گروهک تروریستی طالبان به شهادت رسید از سوی شورای فرهنگ عمومی، به عنوان «روز خبرنگار» نامگذاری شد.

این بیانیه میافزاید: این روز به یادماندنی بهانهای است برای تقدیر و قدردانی از انسانهایی که با سلاح قلم در زمینهی اطلاع رسانی به مردم، فعّالیّت دارند.

اداره کل حفظ آثار مازندران در این بیانیه با اشاره به اینکه خبرنگاران افسران جنگ نرم هستند، ادامه داد: خبرنگاران با سلاح قلم در خط مقدم جبهه جنگ نرم حماسه آفرینی میکنند.

در بخش دیگر این بیانیه آمده است: در روزگاری که از آن به عصر اطلاعات و فن آوری نام میبرند، قطعا نقش خبرنگار به عنوان ابزار اطلاع رسانی، نقشی حیاتی و انکار نشدنی دارد.

این بیانیه با اشاره به هشت سال دفاع مقدس، ادامه داد: آن هنگام که رزمندگان در جبههها زیر بمباران اطلاعاتیِ رسانههای غربی و عربی بودند، خبرنگاران با از جان گذشتگی خطر را به جان میخریدند و از بین گلولهها، خمپارهها و میدانهای مین، گزارش و خبر تهیه میکردند تا آیندگان بدانند که جهانخواران و زورگویان چه بر سر ملت مظلوم و انقلابی ایران آورده بودند.

اداره کل حفظ آثار مازندران در پایان با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای عرصه خبر و رسانه، یاد و خاطره شهدای رسانه مازندران را گرامی داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها