مسئول جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی قزوین:

نمایش بی‌نظیر فصل شیدایی از 20 مرداد در قزوین به روی صحنه می‌رود

مسئول جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی قزوین گفت: نمایش بزرگ بی‌نظیر و میدانی فصل شیدایی به همت مجموعه مهنا از 20مراد در مجموعه فرهنگی استاد فرج الله سلحشور قزوین به روی صحنه می‌رود.
کد خبر: ۹۵۰۹۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱ - 08August 2016

نمایش بی‌نظیر فصل شیدایی از 20 مرداد در قزوین به روی صحنه می‌رود

به گزارش دفاع پرس از قزوین عباس کاظمی مسئول جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی قزوین در نشست خبری که پیش از ظهر امروز در سالن جلسات مجموعه باغستان برگزار شد، ضمن تبریک ایام ولادت حضرت فاطمه معصومه(س)، دهه کرامت و روز خبرنگار، گفت: امیدواریم بتوانیم این برنامه فاخر و بزرگ فرهنگی هنری را به لطف خداوند و با عنایت حضرت فاطمه معصومه و امام رضا(ع)  برگزار کنیم.

کاظمی تصریح کرد: این نمایش از روز چهارشنبه 20 مرداد از ساعت 20 در مجتمع فرهنگی استاد فرج الله سلحشور واقع در کیلومتر 3 جاده باراجین جنب مجتمع طلائیه در معرض نگاه مخاطبین خوش ذوق فرهنگ دوست قزوینی قرار خواهد گرفت.

وی بیان کرد: فصل شیدایی در محلی جدید التاسیسی که به نام مجموعه فرهنگی استاد فرج الله سلحشور، اولاً بهعنوان یک چهره برجسته و هنرمند قزوینی و ثانیاً  بهعنوان چهره نامدار در حوزه هنر دینی و انقلابی و یک اسطوره ملی نام گذاری شده اجرا خواهد شد.

مسئول جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان قزوین گفت: نمایش فصل شیدایی از خلقت حضرت آدم تا آخرالزمان، جلوههای اثر گذار و انسانساز دینی و اسلامی را با اتکا به توانمندیهای حرفهای نمایش و بکارگیری دستگاهها و ابزارهای جدید در حوزه سینما و تئاتر که دارای ویژگیهای بسیاری است را به نمایش در میآورد.

عباس کاظمی خاطر نشان کرد: این نمایش به همت گروه خدوم، پر تلاش، انقلابی و با روحیات جهادی "مهنا" اجرا میشود  تا در عرصه فرهنگی در تراز انقلاب اسلامی یک مجاهد خدوم و صدیقی باشند و محصولی عرضه کنند تا مقتضی ذائقه مخاطب جوان امروز باشد.

وی افزود: در این نمایش از ظرفیت و استعدادهای فرهنگی و هنری استان نیز استفاده شده و خوشبختانه مجموعههای مردمی و فرهنگی خودجوش انقلابی از ابتدای کار تا کنون در کنار برنامههای مقدماتی، فکری، اجرایی و عملیاتی پیش از نمایش حضور داشتند و در زمان اجرای نمایش نیز نقش مهمی را ایفا خواهند کرد و این برای آینده استان یک ظرفیت ایجاد خواهد کرد.

این مسئول در ادامه بیان کرد: نشستهای مختلفی با گروههای مردمی و با نمایندگان طبقات، صنوف و بخشهای مختلف جامعه برگزار و دعوت به همکاری شدند و همه شهرهای استان درگیر این برنامه هستند و پای کار آمدهاند که بسیار ارزشمند است.

وی در پایان گفت: بلیت این نمایش رایگان است اما ارائه بلیت ضروری است که همشهریان عزیز میتوانند از سه طریق مراجعه به غرفههای توزیع بلیت در سطح شهر ازجمله غرفه مستقر در سبزه میدان و یا مراجعه به سایت www.qazvin1357.irو یا ارسال عدد 7 به سامانه پیامکی 1000101357 نسبت به تهیه بلیت اقدام کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار