آل خلیفه با محاکمه شیخ عیسی قاسم گور خود را می‌کَند

نماینده مردم فلاورجان در مجلس گفت: آل‌خلیفه با محاکمه آیت‌الله شیخ عیسی قاسم با دست خود گور خود را کنده و سبب نابودی خود می‌شود.‌
کد خبر: ۹۵۶۷۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۹ - 12August 2016

آل خلیفه با محاکمه شیخ عیسی قاسم گور خود را می‌کَند

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس،حجت الاسلام و المسلمین سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در واکنش به اقدام رژیم آل خلیفه علیه آیتالله شیخ عیسی قاسم اظهار کرد: آل خلیفه تصور میکند با اقدامات سختگیرانه میتواند جلوی حرکت مردم را بگیرد.

وی با بیان اینکه وحشت آل خلیفه از فعالیت مردم بحرین به دلیل الهام گرفتن مردم این کشور از انقلاب اسلامی ایران است، خاطرنشان کرد: اعتراضات مسالمتآمیز مردم شیعه بحرین در نهایت سبب سرنگونی رژیم آل خلیفه میشود.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس با بیان اینکه آل خلیفه با محاکمه شیخ عیسی قاسم با دست خود گور خود را کنده و سبب نابودی خود میشوند، تصریح کرد: مردم بیدار بحرین به مبارزه خود ادامه و خواستههای مشروع خود را با قدرت پیگیری خواهند کرد.

حجتالاسلام موسوی لارگانی ادامه داد: سؤال این است که سازمانهای حقوق بشری و قدرتهای بزرگی که برای حقوق حیوانات اشک تمساح میریزند، چرا در مقابل جنایات بیسابقه تاریخ علیه آیتالله شیخ عیسی قاسم سکوت اختیار کردهاند؟

عضو فراکسیون روحانیون مجلس به نقش عربستان سعودی در طراحی محاکمه آیتالله عیسی قاسم و دستگیری علمای شیعه و سلب تابیعیت مردم این کشور اشاره و تصریح کرد: حاکمان بحرین با حمایت و پشتیبانی مالی و نظامی عربستان و اتاق فکری که حاکمان آل سعود  برای آنها تشکیل دادهاند، دست به سرکوب مردم مظلوم بحرین میزنند.
منبع:تسنیم
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار