مسئول بسیج طلاب استان زنجان:

شهادت بالاترین جایگاه برای انسان است

مسئول سازمان بسیج طلاب استان زنجان گفت: مقام شهید بهترین و کامل‌ترین جایگاهی است که یک انسان در طول عمر و حیات خود می‌تواند به آن دست یابد.
کد خبر: ۹۵۹۳۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴ - 14August 2016

شهادت بالاترین جایگاه برای انسان است

به گزارش دفاع پرس از زنجان، مسئول سازمان بسیج طلاب استان زنجان گفت: مقام شهید بهترین و کاملترین جایگاهی است که یک انسان در طول عمر و حیات خود میتواند به آن دست یابد.

مصطفوی با اشاره به اینکه شهدا همواره همگام و پیرو رهبر خود بودند، افزود: همگامی با رهبران دینی سبب شد تا شهدا ارتباط محکم و مستحکمی با خدا داشته باشند.

وی با بیان اینکه شهدا با اعتقاد کامل مسیر خود را انتخاب کردند، اظهار داشت: وجود این اعتقاد سبب نشد تا ذرهای در درستی راهی که انتخاب کرده بودند متزلزل شوند.

مسئول سازمان بسیج طلاب استان زنجان با اشاره به عقیده نظریهپرداز غربی در کتاب تمدنها، تصریح کرد: فرهنگ بزرگ تشیع همه نقشههای غرب را برای مقابله با این تمدن عظیم نقش برآب کرده است.

مصطفوی روحیه نفوذناپذیری شهدا در مقابل دشمنان را الگویی بسیار مهم برای ملت دانست و عنوان کرد: شهدا با پیام مقاومت خود نشان دادند که اعتماد به دشمن با شکست حتمی روبهرو خواهد بود.

وی تحمل سختیها را با صبر و سعهصدر از روحیات بالای شهدا دانست و گفت: در جبهه نبرد خبری از رفاه و آسایش نبود؛ اما رزمندگان ما با بردباری بسیار عاشقانه در این عرصه حضور یافته و راه دشمن را سد میکردند.

مسئول سازمان بسیج طلاب استان زنجان با بیان اینکه امروز غرب با همه توان رسانهای خود علیه فرهنگ تشیع فعالیت میکند، گفت: غرب با همه ادعاهای خود در مقابل فرهنگ بزرگ تشیع به زانو درآمده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار