رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس:

الگوبرداری از دفاع مقدس راه حل رفع آسیب‌های اجتماعی است

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس راهکار برخورد با آسیب‌های اجتماعی اعم از فساد، بی‌بند و باری، طلاق و حقوق‌های نجومی است.
کد خبر: ۹۷۰۰۳
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۵ - 21August 2016

الگوبرداری از دفاع مقدس راه حل رفع آسیب‌های اجتماعی است

به گزارش دفاع پرس از خراسان جنوبی، سردار بهمن کارگر پیش از ظهر یکشنبه در جمع فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی خراسان جنوبی، با بیان این مطلب، اظهار داشت: باید سبک زندگی شهدا، ایثارگران، جانبازان و رزمندگان را در متن زندگی خویش وارد کنیم.

وی با بیان اینکه فرهنگ دفاع مقدس، ایثار و از خودگذشتگی است، افزود: باید همه دستگاهها، مسئولان، ادیان و سلیقهها در پاسداشت مقام این افراد تلاش کنند.

سردار کارگر دفاع مقدس را افتخاری برای مردم و جامعه دانست و بیان کرد: فرهنگ دفاع مقدس و ایستادگی رزمندگان در طول هشت سال جنگ تحمیلی الگویی برای پیروزی لبنان و غزه شده است.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس با بیان اینکه اقتصاد مقاوتی در جنگ دفاع مقدس خود را نشان داده است، تاکید کرد: باید همه مسئولان در معرفی آن به نسل آینده تلاش کنند.

وی اردوهای راهیان نور را فرصتی مناسب برای فرهنگ سازی جهاد و ایثار دانستو گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون شش میلیون نفر به اردوهای راهیان نور اعزام شدهاند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس با بیان اینکه 70 درصد این افراد برای اولین بار به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام شدهاند، افزود: این آمار نشان دهنده اشتیاق جوانان برای آشنایی با فرهنگ دفاع مقدس است.

سردار کارگر با بیان اینکه تاکنون اقدامات شایستهای در حوزه دفاع مقدس انجام شده است، افزود: بیش از 15 هزار در این حوزه به چاپ رسیده است.

وی با بیان اینکه خراسان جنوبی در هشت سال دفاع مقدس نقش شایستهای را ایفا کرد، افزود: هم اکنون قریب به  دو هزار شهید، چهار هزار جانبار و 250 آزاده در استان وجود دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها