موافقت آیت‌الله موحدی کرمانی با پیشنهاد جبهه پیروان برای انتخابات ۹۶

سیدکمال سجادی با بیان اینکه جبهه پیروان خط امام و رهبری قائل به ائتلاف تشکل‌های اصولگرا با تعهد به محوریت روحانیت مبارز در انتخابات سال آینده است، گفت: این نظر جبهه به جامعه روحانیت مبارز منتقل و شخص آیت‌الله موحدی کرمانی این نظر را تائید کردند.
کد خبر: ۹۷۲۱۹
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۴ - 22August 2016

موافقت آیت‌الله موحدی کرمانی با پیشنهاد جبهه پیروان برای انتخابات ۹۶

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، سیدکمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری بابیان اینکه قطعاً جامعتین در انتخابات سال 96 برنامهریزیهای خواهند داشت، اظهارکرد: جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین بنا به شرایط موجود نظرات خود را اعلام میکنند.

وی با تأکید بر اینکه مواضع جامعه روحانیت مبارز در انتخابات آتی از طریق دبیرکل این جامعه «آیتالله موحدی کرمانی» اعلام میشود، ادامه داد: قطعاً جامعتین در انتخابات سال 96 در حمایت از کاندیداهای احتمالی به اعمالنظر میپردازند.

سجادی بابیان اینکه جبهه پیروان خط امام و رهبری قائل به ائتلاف تشکلهای اصولگرا با تعهد به محوریت روحانیت مبارز در انتخابات سال آینده است، گفت: این نظر جبهه به جامعه روحانیت مبارز منتقل و  شخص آیتالله موحدی کرمانی این نظر را تائید کردند.

وی با اعلام اینکه جامعه روحانیت مبارز نیز معتقد است تشکلها و احزاب اصولگرا باید در انتخابات سال 96 فعال ظاهر شوند، ادامه داد: باید محوریت روحانیت در انتخابات پیشرو پررنگتر از گذشته شود.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری  با اشاره به سازوکار اصولگرایان در انتخابات سال آینده، گفت: در آیندهای نزدیک سازوکاری تهیه و از اصولگرایان دعوت میشود تا ائتلاف انتخابات را شکل دهند.
منبع:تسنیم

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار