مشاور مقام معظم رهبری در امور ناجا:

وضعیت مرزهای کشور نسبت به قبل از انقلاب اسلامی تفاوت زیادی کرده است

سهرابی گفت: آماده هر نوع خدمت‌رسانی به مردم خراسان جنوبی هستیم.
کد خبر: ۹۷۴۰۶
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۸ - 23August 2016

وضعیت مرزهای کشور نسبت به قبل از انقلاب اسلامی تفاوت زیادی کرده است

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، «محمد سهرابی»، مشاور مقام معظم رهبری در امور ناجا بعدازظهر امروز در دیدار نخبگان خراسان جنوبی از منطقه ویژه اقتصادی بیرجند، با بیان اینکه وضعیت مرزهای کشور نسبت به قبل از انقلاب اسلامی تفاوت زیادی کرده است، اظهار داشت: در این مدت اقدامات خوبی در کشور انجام شده و هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم.

وی بیان داشت: من اهل خراسان جنوبی هستم و خود را موظف به خدمت به مردم این منطقه میدانم چراکه جوانی خود را در این استان گذراندهام.

مشاور مقام معظم رهبری در امور ناجا با تأکید بر اینکه اگر نظام جمهوری اسلامی ایران با مشکلات عدیده سر پا است به برکت خون شهدا است، تصریح کرد: هر چند پیشرفتها در خراسان جنوبی با سرعت کمی روبرو بوده اما کارهای زیادی در استان صورت گرفته است.

سهرابی با بیان اینکه وضعیت استان در دوران ستم شاهی در وضعیت نامناسبی بوده است، اضافه کرد: آماده هر نوع خدمترسانی به هماستانیهای خود هستیم.

وی اعلام کرد: تمام تلاشهای بنیاد نخبگان، مسؤولان بنیاد نخبگان و استانداری برای سرعت دادن به فعالیتها است.

مشاور مقام معظم رهبری در امور ناجا با اشاره به اینکه نباید در کشوری که بر روی نفت و طلا خوابیده است فقر، اعتیاد، خانوادههای از همپاشیده و سایر مشکلات وجود داشته باشد، اذعان داشت: تمام این مشکلات قابل حل است.

منبع: فارس
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار