مجید مجیدی:

فیلم محمد (ص) سال آینده اکران خواهد شد

کارگردان فیلم محمد(ص) گفت: در نیمه دوم سال آینده پیام‌آوری به صحنه خواهد رفت که همه سلاح به دستان تروریست "دجال فعل ملحد شکل" را رسوا خواهد کرد.
کد خبر: ۹۷۸۴
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۳ - 18January 2014

فیلم محمد (ص) سال آینده اکران خواهد شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، مجید مجیدی کارگردان فیلم سینمایی محمد(ص) به مناسبت فرارسیدن سالروز میلاد پیامبر اکرم (ص) و آغاز هفته وحدت یادداشتی را به شرح زیر منتشر کرد:

هر ساله در چنین روزهایی که عطر میلاد پیامبر عشق و رحمت(ص) در فضای میهنم میپیچد، بسیاری از هم وطنانم که مرا میبینند، بیش از پیش از من سراغ فیلم محمد(ص) را میگیرند و می پرسند که سر انجام کار به کجا رسیده است؟

حق دارند از پس سالها کار مداوم ما وبیخبری  آنها، پرسشگر این موضوع باشند. اما گروه دیگری هم هستند که در  طول سال مرا با همین پرسش به چالش می کشند. آنان آشنایان به محتوای فیلم هستند که میدانند چه پیامی درراه است و لذا مشتاقانه انتظار میکشند.

اینان وقتی هر روزه خبرهای تلخ جنایات تکفیریها و سلفیها را میشنوند، می پرسند: پس چه شد نمایش محمدی که ما می دانیم پیام آور مهر و عشق ومحبت بود و تو ادعا میکردی جهان هنوز شیفته و تشنه اوست.

اینان به انتظارند این بار با سلاح فرهنگ و هنر به جنگ خشونت طلبانی برویم که نام مقدس اسلام و محمد (ص) را دزدیدهاند و در عراق و سوریه و لبنان و پاکستان  به پشتوانه درهم و دینارها، غارت می کنند، آتش میزنند، منفجر می کنند و سرها را صدها صدها میبرند.

اینان امیدوارند پیام عشق و مهربانی از راه برسد و هرکه در هر جای این جهان، نفرت میکارد وخشم درو میکند، به این "مباهله فرهنگی" دعوت شود.

اینک به هردو گروه مژده میدهم که مراحل تدوین و جلوه های ویژه وساخت موسیقی و طراحی صدا به خوبی پیش میرود و این آماده سازی ها البته با تأنی و احتیاط صورت میگیرد. زیرا نام "محمد" آن چنان بزرگ است که من ناچیز را هر روز و هر لحظه ترس و هیبتی آمیخته با احترام فرا میگیرد ولذا بر حساسیت و دقت من بیش از پیش میافزاید.

دوستان و یاران؛ به توفیق الهی و مدد حضرات معصوم در نیمه دوم سال ٩٣ پیام آوری به صحنه خواهد رفت که همه سلاح به دستان تروریست "دجال فعل ملحد شکل" را رسوا خواهد کرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار