برگزاری رزمایش کشوری شباب/ پویایی فضای مجازی از اهداف قرارگاه شباب است

مسئول قرارگاه شباب سپاه استان سمنان گفت: پویایی فضای مجازی و حضور حداکثری بسیجیان در این بستر از اهداف قرارگاه شباب است؛ چرا که دشمن از بستر فضای مجازی امروز به نفع خود استفاده می‌کند؛ بنابراین باید هوشیار باشیم.
کد خبر: ۹۸۰۱۶
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۸ - 28August 2016

برگزاری رزمایش کشوری شباب/ پویایی فضای مجازی از اهداف قرارگاه شباب است

به گزارش دفاع پرس از سمنان، یاسر ایثاری اظهار داشت: قرارگاه شباب با هدف ارائه بستر ارتباطی برای اجزاء و ردههای مختلف بسیج شکل گرفته است که در حقیقت، تجلی فضای مجازی بسیج با ایفای نقش کلیه بسیجیان، دارای هویت مستقلی است.

وی افزود: این بستر دارای سامانههای سازمانی و غیر سازمانی است که بسیجیان در بستر اینترنت و اینترانت به این سامانهها دسترسی دارند؛ از جمله این سامانهها میتوان به سایت عملکردی، تالار گفتگوی وحدت، سامانه آموزش مجازی و شبکه اجتماعی وحدت و... اشاره کرد که در کل بستر ارتباطی بسیجیان با ردههای مختلف در بستر اینترانت شباب است.

مسئول قرارگاه شباب سپاه استان سمنان گفت: علاوه بر سامانههای سازمانی، شبکههای ارتباطی مختلف دیگری هم توسط مهندسان بومی ایجاد شده است که میتوان به سامانه پیک بسیج، وبلاگ حزب الله، نرم افزارهای پیام رسان سروش و سلام اشاره کرد که دارای بستری داخلی و تولید بومی به حساب میآید و این سامانهها از طریق اینترنت قابل دسترسی است.

ایثاری خاطرنشان کرد: در راستای پویایی فضای مجازی و بهرهبرداری حداکثری از این بستر طبق سنوات گذشته، در تاریخ هفتم الی نهم شهریور ماه سال جاری رزمایش فضای مجازی شباب در کل کشور با محورهای سامانه های سازمانی و غیرسازمانی اجرا میشود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار