صفار هرندی:

خباثت جریان نفاق نباید از ذهن‌ها پاک شود/ مسئولان موضع خود را در برابر حرکات منافقانه اعلام کنند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه خباثت عمل جریان نفاق نباید از ذهن‌ها پاک شود، گفت: مسئولان باید هرچه سریع‌تر در برابر تحرکات منافقانه عده‌ای در راستای نشر فایل صوتی آقای منتظری مبنی بر حمایت از منافقان و زیر سؤال بردن اقدامات امام(ره)، اعلام موضع کنند.
کد خبر: ۹۸۲۲۸
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷ - 29August 2016

خباثت جریان نفاق نباید از ذهن‌ها پاک شود/ مسئولان موضع خود را در برابر حرکات منافقانه اعلام کنند

به گزارش دفاع پرس از قم، محمدحسین صفار هرندی در همایش روز بسیج کارمندی، اظهار داشت: این خباثت و نجاست جریان نفاق را با هیچ بهانه و توجیهی نمیشود تطهیر کرد؛ هر کسی دهان خودش را برای تطهیر آنها آلوده کند، تنها دهانش نجس شده و تاثیری روی اصلاح کارنامه فساد و تباهی منافقان ندارد.

وی تصریح کرد: کسی که در مقام دفاع از اینها وکیلمدافع باشد، رسوا میشود؛ کما اینکه تاریخ این گروه را رسوا کرده است.

وی با بیان اینکه منفوران همیشه تاریخ همچنان باید منفور بمانند، اضافه کرد: امروز حقی برای کسانی قائل نشوید که در روزگار خودشان از ملت ما آنچنان که توانستد انتقام گرفتند و میخواهند برای خود اعاده حیثیت کنند.

صفارهرندی با اشاره به اینکه این جریان نفاق آلت دست منافقان بودند، ادامه داد: جریان نفاق داخلی در سال 67 با توسل جستن به جریان منافق گریخته، در عملیاتی قصد براندازی نظام را داشتند؛ که به لطف خداوند در مرصاد گرفتار و نابود شدند.

وی با بیان اینکه برخی خیال میکنند که نسل امروز، آگاهی از منافقان ندارند و میخواهند این گروه را تطهیر کنند، افزود: بهترین تعبیر برای نسل جوان از منافقانی که کارنامه ترور 17 هزار شهید دارند، این است که منافقان نسخه آن زمانی داعش امروز بودند.

وی به انتشار فایل صوتی از بیت آقای منتظری اشاره کرد و گفت: این حرکت رذیلانهای که در این روزها از سوی جریان فساد منتسب به نفاق و بیوت جهل و سادهلوحی برای انتقامگیری از امام راحل رقم خورد، جریانی است که با روشن شدن ابعاد مختلف آن، کینه و نفرت مردم نسبت به منافقان افزایش مییابد؛ نه اینکه از بار گناه این گروه فاسد کم کند.

صفارهرندی بیان کرد: کدام نادانی است که حرف آقای منتظری را که برای این گروه فاسد روضه و ذکر مصیبت میخواند، قبول کند! جز کسی از همان جریان نفاق باشد که در خانه وی رخنه کرده است.

وی افزود: از بیتی که قرار بود امید امت و امام راحل باشد، خانهای ساختند که جریان فساد، نفاق و لیبرال بیرون آمد و امام خمینی(ره) در 2 ماه باقی از عمرشان، کارنامه این جریان را بستند؛ که امروز برخی افراد میخواهند در دفاع از آنها معرکه گیری کنند.

دفاع از امام راحل، دفاع از کارنامه اسلام و پیامبر(ص) است

صفارهرندی تصریح کرد: این نقد به برخی بزرگان کشور وارد است که چرا به دفاع از حقانیت نظام و امام(ره) حرف نمیزنند و موضع نمیگیرند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: این دفاع، دفاع از شخص امام نیست؛ بلکه دفاع از کارنامه اسلام، پیغمبر(ص) و امیرالمومنین(ع) است؛ که در دفاع از مسئله مشابه همین کار را کردند؛ برخورد امیرالمومنین(ع) با خوارج نیز اینگونه بود و برخورد جدیدی نیست که بابتش بخواهیم از عمل انقلابی خجالت بکشیم و شرمنده باشیم.

وی با اشاره به اینکه منافقان مصداق کامل بغات هستند، تصریح کرد: برخورد نظام با این گروه توأم با رأفت و رحمت در حد اعلا بود؛ بهطوری که زمان محاکمه، به منافقان اجازه برائت داده شد؛ ولی تعدادی حاضر به برائت نشدند.

وی در ادامه به وضعیت منافقان اشاره کرد و گفت: آمریکاییها بقایای نیمهجان منافقان را از اردوگاه اشرف به لیبرتی و امروز به کشورهایی که این جرثومههای فساد را میپذیرند، منتقل میکنند.

صفارهرندی با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر، گفت: این شهیدان دولتمردانی بودند که در ساحت سیاستورزی کشور ما درخشیدند و عملکرد و نگاه امروز آنها بهعنوان تابلویی پیش روی همه کسانی است که به دنبال تحقق حق هستند و میخواهند جلوهای از جلوههای حکومت علوی را در جامعه پیاده کنند.

وی افزود: شهید رجایی و باهنر 2 نمونه برجسته از دولتمردانی هستند که تصویر حاکم و حکومتکننده را در ذهن و دل مردم ما تغییر دادند و دگرگون کردند.

وی اضافه کرد: شهید رجایی انسانی بود که وارستگی، استغنا و بینیازی وی نسبت به مسائل سطح پایین مادی جلوههای ستودنی از خود به جای گذاشت و این ویژگیهای برجسته امروز در صحنه سیاست نورافشانی میکند.

صفار هرندی گفت: سه عنصر باور به اسلام، مردمگرایی و ایستادگی در برابر زورگویان در شکلگیری جریان انقلابی تاثیرگذار بود و شهید رجایی پایبند به این سه شاخصه بود.

وی ادامه داد: اعتقاد قلبی و عملی به اسلام و مردمگرا بودن، مسئولان را از اینکه بخواهند هرگونه مایلند برای خود حقوق بتراشند بازمیدارد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد: یارانه فقط باید به قشر نیازمند پرداخت شود و نباید به آنها که از دریافت یارانه بینیاز هستند یارانه تعلق گیرد.

صفار هرندی افزود: در پاسخ به برخی از مسئولان که گفتهاند هنگام واریز یارانه به حساب مردم عزا میگیریم، باید گفت مگر دارید از اموال خود یا از اموال پدری خود به مردم یارانه میدهید؟ این اموال متعلق به خود مردم است.

وی خطاب به مسئولان گفت: مسئولیتهایی که به شما داده میشود همانند امانتی هستند که به گردن شما آویخته  میشود، در مدت مسئولیت خود سعی کنید در راستای خدمت بهتر و بیشتر به مردم تلاش کنید و هرگز به فکر این نباشید که در فرصتی که برایتان ایجاد شده است بیتالمال را چپاول کنید و  از اموال مردم برای خود ذخیره کنید.

صفار هرندی به انتشار عکس کودک سوری که از زیر آوار بیرون کشیده شده بود، اشاره کرد و گفت: تمام آژانسهای خبری از این حادثه خبر منتشر کردند و دولت سوریه را مسئول آن دانستند؛ درحالیکه سربریدن کودک 12 ساله توسط داعش را رسانهای منتشر نکرد.

وی اضافه کرد: متاسفانه این معیارهای دوگانه گاهی به رسانههای کشور نیز منتقل میشود و باید از خجالت پرونده رسوایی، سرمان را زیر بگیریم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: برخی رسانهها در همسویی با جریان غرب تصویر این کودک سوری را تابلو میکنند؛ اما وقتی پای جنایت جریان داعش و گروههای همسوی غرب به میان میآید زبانشان بند میآید و دستشان به کار نمیرود.

وی بیان کرد: گاهی در رسانهها هر کاری که کشورهای همپیمان و دوست ایران انجام میدهند زیر ذرهبین است و جرم این کشورها نیز این است که با نظام جمهوری اسلامی همپیمانی و همسویی دارند.

وی افزود: درحالیکه همین رسانهها از جنایتکارترین کشورهای عالم تصویری بزک شده و ترمیم شده به نمایش می گذارند؛ که شرمآور است.

صفار هرندی به تدفین شهدای گمنام در دانشگاهها اشاره کرد و گفت: متاسفانه در برخی دانشگاهها عدهای توسط شیاطین برانگیخته شده و سینه سپر میکنند که اجازه نمیدهیم مرده داخل دانشگاه دفن کنید و تا کی باید نان شهید و شهادت بخوریم؟

وی افزود: این افرادی که نسبت به قهرمان ملی خودشان انقدر بیمعرفت هستند، زمانی که برجهای دوقلوی آمریکا فروریخت و عدهای زیر آوار ماندند، همین افراد برای کسانی که هیچ نسبتی با آنها نداشتند، لباس سیاه بر تن و شمع روشن کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار