فرمانده سپاه ناحیه زنجان خبر داد؛

برگزاری مسابقه کتابخوانی در سطح رده‌های مقاومت بسیج

فرمانده سپاه ناحیه زنجان با اشاره به برگزاری مسابقه‌ کتابخوانی در سطح رده‌های بسیج گفت: در این مسابقه، جوایز از کتاب‌های موضوعی حوزه دفاع مقدس انتخاب می‌شود.
کد خبر: ۹۸۳۵۸
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۵ - 30August 2016

برگزاری مسابقه کتابخوانی در سطح رده‌های مقاومت بسیج

به گزارش دفاع پرس از زنجان، ابوالفضل طهماسبی در بازدید از نمایشگاه کتاب زنجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سپاه ناحیه زنجان و حوزههای مقاومت بسیج برنامههای مختلفی را در امر مطالعه و ترویج کتابخوانی اجرایی میکنند.

وی با اشاره به اینکه برنامههای متعددی به منظور ترویج مطالعه در بین بسیجیان اجرا میشود، گفت: همچنین در قالب طرح حلقههای صالحین نیز طرح مطالعه کتاب و معرفی آن اجرا و با استقبال خوبی مواجه میشود.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان در ادامه با اشاره به برگزاری مسابقههای کتابخوانی در سطح ردههای بسیج، افزود: در این مسابقات جوایز نیز از کتابهای موضوعی حوزه دفاع مقدس انتخاب میشود.

طهماسبی با تاکید بر ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در جامعه، اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه کتاب کمک شایانی به ترویج فرهنگ مطالعه میکند.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان با بیان اینکه در هر زمان فرهنگ کتاب و کتابخوانی رشد داشته فرهنگ نیز ارتقا یافته است، تصریح کرد: باید تلاش کنیم، فرهنگ مطالعه بیش از پیش در جامعه ترویج شود.

گفتنی است، نمایشگاه کتاب زنجان از دوم شهریور ماه آغاز به کار کرده و تا دهم شهریور دایر خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها