به پاس حرکت ارزشی عبدولی صورت گرفت؛

تقدیر سپاه ولی عصر(عج) از قهرمان المپیکی خوزستان

سپاه ولی عصر(عج) با اهدای لوح تقدیر از اقدام ارزشیِ سعید عبدولی تقدیر کرد.
کد خبر: ۹۸۳۷۲
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵ - 30August 2016

تقدیر سپاه ولی عصر(عج) از قهرمان المپیکی خوزستان

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از خوزستان، مسئول پشتیبانی مدافعین حرم سپاه ولی عصر(عج) و تعدادی از پاسداران و مسئولان اندیمشک روز گذشته با حضور در منزل سعید عبدولی و اهدای لوح تقدیر از طرف فرماندهی سپاه ولی عصر(عج) از وی تقدیر کردند.

سعید عبدولی دارنده مدال برنز المپیک ۲۰۱۶ ریو با اهدای مدال خود به خانواده شهدای مدافع حرم، از مسئولان درخواست پیوستن به صف مدافعان حرم را داشت.

حضرت آیتالله سیدعلی خامنهای رهبر معظم انقلاب اسلامی، در پیامی از قهرمانان مدالآور و همۀ ورزشکاران و مربیان پرتلاش کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران در رقابتهای المپیک ۲۰۱۶ تشکر و قدردانی کردند.

متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسمهتعالی

به کاروان ورزشی بازگشته از المپیک: قهرمانانی که با مدالآوری دل ملت را شاد کردند؛ به پهلوانانی که از حق خود بر اثر ناداوریها محروم شدند؛ به ورزشکارانی که عدم موفقیت آنان از ارزش تلاش و کوشش آنها نمیکاهد؛ به بانوان ورزشکاری که نشانۀ افتخارآمیزِ پوشش زن ایرانی را به رخ همگان کشیدند، به بانوی شجاعی که با حجاب کامل در پیشانی کاروان درخشید، و به مربیان و پیشکسوتان ورزش کشور، خوشامد میگویم و از همۀ شما سپاسگزاری میکنم. قدر شما را میدانیم.

سیّد علی خامنهای
۲ شهریور ماه ۱۳۹۵

عبدولی کشتی گیر شایسته کشورمان روز گذشته با ارسال پیامی در پاسخ به پیام حکیمانه رهبری در خصوص ورزشکاران المپیکی گفت: امید است که ما نیز بتوانیم سربازی شایسته برای وطنمان در آنسوی مرزها باشیم.

در متن این پیام آمده است:

رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله امام خامنه ای دامت افاضه

با سلام و تهیت فراوان

پیام امیدبخش و حکیمانه شما در خصوص قهرمانان و مدالآوران المپیکی کشورمان در مسابقات المپیک ریو چون همیشه باعث قوت قلبهای ما و خاطرمان شد.

امید است که ما نیز بتوانیم سربازی شایسته برای وطنمان در آن سوی مرزها باشیم؛ چون اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران که حاصل فداکاری و ازخودگذشتگی شهدای ماست، باعث غرور و مباهات تمامی ایرانیان در اقصینقاط جهان خواهد شد.

با آرزوی اهتزاز پرچم سه رنگ کشورمان در تمامی میدانهای بینالمللی
سعید عبدولی

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها