مزار شهید محمد ظهیری غبار روبی و عطر افشانی شد

با حضور جمعی از جوانان و نوجوانان اهوازی در حرم مطهر حضرت علی بن مهزیار، مزار شهید محمد ظهیری گلباران شد.
کد خبر: ۹۸۳۸۰
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۱ - 30August 2016

مزار شهید محمد ظهیری غبار روبی و عطر افشانی شد

به گزارش دفاع پرس از خوزستان، در مراسمی که با حضور جمعی از جوانان و نوجوانان اهوازی در حرم مطهر حضرت علی بن مهزیار اهوازی برگزار شد، مزار شهید مدافع حرم، محمد ظهیری گلباران شد.

شهید محمد ظهیری، از شهدای مدافع حرم خوزستان در دهمین روز از بهمن ماه سال 1368 بهعنوان سومین فرزند خانواده ظهیری در منطقه منبع آب کلانشهر اهواز به دنیا آمد و بعد از برادرانش مهدی و احمد دوباره شادی را برای خانه پدری به ارمغان آورد.

این تکاور دلیر اهوازی در مهرماه سال گذشته برای دفاع از حرم حضرت زینب کبری(س) و حضرت رقیه(س) عازم کشور سوریه شد و در روز جمعه اول آبان ماه سال 1394 هجری شمسی مصادف با تاسوعای حسینی سال 1437 هجری قمری در درگیری با نیروهای تکفیری در حلب سوریه به شهادت رسید.

پیکر مطهر این شهید مدافع حرم پس از انتقال به خوزستان، در ظهر روز جمعه هشتم آبان ماه مطابق با 16 محرم با حضور علما و خانواده معظم شهدا و مردم شهیدپرور بعد از نمازجمعه اهواز از مصلای مهدیه امام خمینی(ره) این کلانشهر بر دستان نمازگزاران اهوازی تشییع شد.

پیکر شهید ظهیری در حرم حضرت علی بن مهزیاری اهوازی، در کنار مزار هشت شهید گمنام دوران دفاع مقدس و پایین مزار شهید محمدعلی چمحیدری و مزار طلبه شهید سید مرتضی شفیعی در منزلگاه ابدیش آرام گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار