امام جمعه بوشهر:

بزرگترین مشکل اقتصاد مقاومتی در حوزه مدیریتی است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: بزرگترین مشکل در اجرای اقتصاد مقاومتی حوزه مدیریت است وگرنه این نوع اقتصاد در مبانی، ساختار و اهداف خود مشکلی ندارد.
کد خبر: ۹۸۶۲۷
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱ - 31August 2016

بزرگترین مشکل اقتصاد مقاومتی در حوزه مدیریتی است

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روز چهارشنبه در دومین روز از هفدهمین اجلاس سالیانه بسیج اساتید کشور در مشهد افزود: اقتصاد مقاومتی نیازمند مدیران بسیجی، رزمنده، عالم، بصیر، پرتلاش، مقاوم و بدون تاثیر از اندیشه های غربگرایانه است.

وی ادامه داد: نمی توان با مدیریت رفاه گرای منفعت طلب و بدون دانش سیاسی، اقتصاد مقاومتی را مدیریت کرد.

امام جمعه بوشهر مدیریت جهادی را تنها راه پیدا نمودن اقتدار در عرصه بین المللی و منطقه ای ذکر و بیان کرد: مدیریت جهادی رکن مهم و ضلع هندسه اقتصادی مقاومتی است که علمی و دانش بنیان نیز می باشد.

وی گفت: پیامبر(ص) اقتصاد مقاومتی را اجرا و سه سال در شعب ابی طالب مقاومت کرد تا فتح الهی حاصل شد، در هند نیز گاندی بعد از پیروزی فرمان تحریم تمامی کالاهای خارجی را صادر کرد.

آیت الله بوشهری افزود: تهاجم اقتصادی دشمن و پروژه شکست اقتصاد ایران بعد از انقلاب به شکل جدی رقم خورده و تمامی اندیشه های تهاجم اقتصادی به دنبال فروپاشی نظام مردمی و ولایی است تا مردم را از ولایت جدا کند.

وی تدوین سند و نقشه راه، شناسایی و بکارگیری مدیران جهادی و ایجاد فضای امن کاری برای مدیران را از جمله راهکارهای مورد نیاز برای پیشبرد اقتصاد مقاومتی ذکر وبیان کرد: باید به دنبال ایجاد مناطق آزاد علم و فناوری به منظور صادرات و واردات علم و دانش نیز باشیم.

هفدهمین اجلاس سالیانه بسیج اساتید کشور با حضور هزار و 200 نفر از استادان بسیجی دانشگاهها و مراکز علمی تا 11 شهریور ماه در مشهد ادامه دارد.

منبع:ایرنا

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار