معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی:

6 هزار نفر در سومین جشنواره گل‌های محمدی و فاطمی(س) شرکت کردند

معاون سیاسی، امینتی و اجتماعی استانداری مرکزی از حضور 6 هزار کودک، نونهال و نوجوان در سومین جشنواره گل‌های محمدی و فاطمی(س) در استان مرکزی خبر داد.
کد خبر: ۹۸۸۰۴
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰ - 02September 2016

6 هزار نفر در سومین جشنواره گل‌های محمدی و فاطمی(س) شرکت کردند

به گزارش دفاع پرس از استان مرکزی، شکر الله حسن بیگی در آیین  اختتامیه مرحله استانی سومین جشنواره قرآنی گلهای محمدی و گلهای فاطمی(س) با اشاره به  تعداد کارگاههای آموزشی برگزار شده در این جشنواره، اظهار داشت: یکی از اتفاقات خوب و شایسته در جریان برگزاری این جشنواره برپایی کارگاههای آموزش سبک زندگی اسلامی بود که خوشبختانه 20 کارگاه توانست مباحث مختلفی را در این حوزه پیگیری و به شرکت کنندگان منتقل کند.

وی افزود: ناهنجاری اجتماعی امروزه یکی از مسائل مورد اهمیت در جامعه است که تربیت قرآنی فرزندان میتواند نسخهای مفید در راستای مبارزه با این ناهنجاریها باشد که ضروری است این موضوع یکی از دغدغههای مهم مسئولان به شمار آید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی تصریح کرد: فضای مجازی و نیز دیگر ابزارهای فرهنگی این قابلیت و ظرفیت را دارند که بتوانند در راستای ترویج و تبلیغ مفاهیم قرآنی به کار گرفته شوند.

حسن بیگی با اشاره به تعداد شرکت کنندگان در رشتههای حفظ و مضامین قرآنی، گفت: سومین جشنواره گلهای محمدی و فاطمی(س) درحالی برگزار شد که تعداد 1600 نوآموز قرآنی در بخش مضامین قرآنی و 2900 قرآن آموز در رشته حفظ در این جشنواره شرکت کردند.

وی ادامه داد: بی شک برگزاری جشنوارهای این چنینی فرصت و بستری را به منظور شناسایی استعدادها و نخبگان قرانی فراهم می آورد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار