امام جمعه اراک:

سکوت سازمان ملل در برابر جنایات آل سعود مایه تاسف است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی آل سعود را به عنوان لکه ننگی در تاریخ دانست و گفت: سکوت سازمان ملل در مقابل تجاوزات و جنایات رژیم آل سعود مایه تاسف است.
کد خبر: ۹۸۸۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۰ - 02September 2016

سکوت سازمان ملل در برابر جنایات آل سعود مایه تاسف است

به گزارش دفاع پرس از استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته نماز جمعه با اشاره به واقعه جانسوز منا اظهار کرد: واقعه منا و مظلومیت شهدای این روز همواره موضوعی است که از تاریخ پاک نخواهد شد و آل سعود به جای عذرخواهی همواره در ارتباط با این جریان طلبکارانه برخورد می کند.

وی افزود: ناتوانی حکمرانان عربستان در بحث مدیریت حج همواره موضوعی است که تا ابد در کتاب تاریخ ماندگار گردیده و ملت های مسلمان جهان این روز فراموش نخواهند کرد.

امام جمعه اراک تصریح کرد: عدم حضور حجاج ایرانی در مناسک حج امسال نشان دهنده اوج خباثت و تعصبات کورکورانه حکمرانان عربستانی است.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به هفته گرامیداشت پدافند هوایی گفت: پدافند هوایی باید با تمام قدرت و توان خود از چارچوب و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع و پشتیبانی کنند.

وی ادامه داد: ایجاد قدرت بازدارندگی نیرومند یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری به نیروهای پدافند هوایی است که دیدار اخیر ایشان با آنها به آن اشاره شد.

امام جمعه اراک تصریح کرد: در سرزرمین سوریه و عراق آثار مطلوبی از مقاومت به وضوح مشاهده می شود که امیدواریم در آینده ای نزدیک شهر موصل نیز از لوس وجود جنایتکار داعش نیز رهایی یابد.

آیت الله دری نجف آبادی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه با تبریک سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه(س) گفت: ماه ذی الحجه یکی از ماه های پرخیرو برکت خداوند است که در آستانه این ماه شریف نیز سالروز پیوند آسمانی دو الگوی نمونه اسلام قرار دارد که به نام روز ازدواج نامگذاری شده است.

وی خاطر نشان کرد: وجود این الگوهای کامل و جامع نشان می دهد که ما نیز همواره باید سبک زندگی این بزرگان را چراغ راه خویش ساخته و بسترهای ازدواج آسان برای جوانان را فراهم کنیم.

امام جمعه اراک تصریح کرد: بی شک فراهک کردن ابزار و شرایط ازدواج برای جوانان می تواند مانع گرفتاری آنان به بسیاری از آسیب ها و معضلات اجتماعی باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها