برگزاری کارگاه‌های آموزشی ازدواج برای مددجویان کمیته امداد

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان با اشاره به برگزاری کارگاه‌های آموزشی ازدواج آسان برای مددجویان زنجانی گفت: از آغاز سال جاری تاکنون 400 کمک‌هزینه ازدواج در استان زنجان اهدا شده است.
کد خبر: ۹۸۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸ - 03September 2016

برگزاری کارگاه‌های آموزشی ازدواج برای مددجویان کمیته امداد

به گزارش دفاع پرس از زنجان، سید مسعود حسینی با تبریک مناسبت «اول ذیالحجه» سالروز ازدواج حضرت امیرالمومنین امام علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س)، اظهار داشت: مسئولان همت کنند تا مشکل ازدواج جوانان برطرف و زمینه ازدواج آنها فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از مشکلات اساسی جوانان، بالا بودن هزینههای ازدواج است، اضافه کرد: ترویج فرهنگ ازدواج آسان در جامعه میتواند زمینه برطرف شدن مشکل ازدواج در جامعه را فراهم کند.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان به برنامههای روز ازدواج کمیته امداد زنجان اشاره کرد و گفت: هر سال همزمان با این ایام برنامههای مختلفی به صورت مستقل و یا مشارکتی توسط کمیته امداد اجرایی میشود.

حسینی ازجمله برنامههای روز ازدواج سال جاری، اهدای کمک هزینه ازدواج اعلام کرد و افزود: امسال بهصورت مستقل از سوی کمیته امداد و همچنین مشارکت اوقاف، 38 فقره کمک هزینه ازدواج به مددجویان این نهاد اهدا خواهد شد.

وی گفت: برگزاری کارگاههای آموزشی ازدواج به سبک اسلامی و ازدواج آسان و ارائه مشاوره برای معرفی سبک زندگی اسلامی بهصورت چهرهبهچهره نیز از دیگر برنامههایی است که به مناسبت روز اول «ذیالحجه» اجرایی میشود.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان در ادامه گزارشی از کمک هزینههای اهدا شده به زوجهای جوان مددجوی زنجانی از آغاز سال جاری ارائه کرد و افزود: امسال 400 کمکهزینه ازدواج با صرف اعتبار هفت میلیارد ریال به مددجویان زنجانی اهدا شده است.

حسینی با بیان اینکه از مجموع کمکهزینه اهدایی، 2 میلیارد و 450 میلیون ریال توسط خیران کمک شده است، گفت: چهار میلیارد و 529 میلیون ریال نیز از سوی منابع کمیته امداد تامین شده است.

گفتنی است، مبلغ کمکهزینه اهدایی به ازای هر نوعروس 30 میلیون ریال و هر تازهداماد 12 میلیون ریال است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار