نماینده پارلمان اردن:

حمله به «مقاومت» لکه ننگی است بر جبین نظام‎های مرتجع عربی

نماینده پارلمان اردن گفت: نظام‎های عربی قصد دارند با تبرئه کردن صهیونیست‎ها و آمریکایی‎ها، ایران را حامی مقاومتی معرفی کنند که به حمایت از تروریسم متهم است.‎
کد خبر: ۹۹۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۱ - 04September 2016

حمله به «مقاومت» لکه ننگی است بر جبین نظام‎های مرتجع عربی

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، «هند الفایز» نماینده پارلمان اردن در اظهار نظری گفته است که حمله برخی از شخصیتهای عربی به گروههای مقاومت در لبنان و فلسطین، نتیجه پوچی و شکست درونی است که به آن، در منطقه رسیدهاند.

الفایز افزود: محکومیت مقاومت از سوی این شخصیت ها و نظامهای حاکم  بعد از آنکه نقششان را در حمایت از منطقه از دست دادند، به وظیفه اصلی تبدیل شده است.

وی تاکید کرد: انگ تروریستی که برخی افراد، مقاومت عربی را به آن متهم میکنند، حقیقت وجودی همانهایی است که در حمایت از ملت هایشان ناکام ماندهاند.

الفایز همچنین اشاره کرد: آنهایی که مقاومت را هدف حملات خود قرار میدهند، ترجیح دادهاند که به حساب پایمال شدن کرامت، عزت و شرف ملتهایشان به حامیان نقشه اسرائیلی-آمریکایی در منطقه مبدل شوند.

وی همچنین بیان داشت: پیروزی جنگ 33 روزه مقاومت لبنان، به یک سیلی محکم و جاودانه به صورت رژیم صهیونیستی و همهی همپیمانهایش در منطقه بدل شده و ثابت کرده که اراده ملت ها و تکیه کردن بر آنها، یک دستاورد حقیقی است.

الفایز همچنین افزود: مقاومت در لبنان بعنوان نمونه، باعث افتخار در میان امت مسلمان است و متهم نمودن آن به تروریست یک لکه ننگ در تاریخ ملتهای عربی  و اسلامی است.

این نماینده پارلمان اردن تاکید کرد: سلاح مقاومت در لبنان پاک و مقدس است و شایسته است ملتهای عربی و اسلامی از آن حمایت کنند.

الفایز همچنین نسبت به وجود یک نقشه منسجم برای از بین بردن سازمان مقاومت در منطقه و عادیسازی روابط با صهیونیست ها و تبلیغ برای رژیم اشغالگر قدس هشدار داد و گفت: سفر برخی از مسؤلان عربی به بهانه نماز و زیارت مسجدالاقصی بدون تبیین مواضع جدی در حمایت از قدس را در راستای تلاش برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی دانست.

وی اظهار داشت: این روزها گناه مقاومت اسلامی این است که به تنها حامی و مدافع از حقوق ملتهای مسلمان و جهت تحقق آرمان های عادلانه آنها مبدل شده است؛ به همین دلیل، مقاومت مورد خشم و حملات این نظام های دیکتاتور واقع شده است.

این فعال حقوق بشری در ادامه صحبت خود به این موضوع اشاره کرد که نظام های عربی هم اکنون تلاش میکنند نگاه ملتهایشان را منحرف کنند و با تبرئه کردن دست های اشغالگر اسرائیل و آمریکا، ایران را که حامی مقاومتی معرفی کنند که به حمایت از تروریسم متهم است و این برای تفکر و عقلانیت بسیار مأیوس کننده است.

این نماینده پارلمان اردن در پایان تاکید کرد: آنچه امروز سوریه شاهد دشمنی منطقه ای و بینالمللی با خود است، در ادامه همان سیاست منحرف کردن افکار و انظار عمومی از دشمنی و جنایت اسرائیلیهاست و در این راه، برخی افراد و نظام ها به دنبال تحسین چهره اشغالگر اسرائیل و بهبود و عادی سازی روابط با آن هستند.

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها