سردار ابوحمزه:

ستاد احیای امر به معروف از بنیه‌ای قوی برخوردار است

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر از بنیه‌ای قوی برخوردار است و قدرت این ستاد در زمینه هدایت بالاست.
کد خبر: ۹۹۰۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴ - 04September 2016

ستاد احیای امر به معروف از بنیه‌ای قوی برخوردار است

به گزارش دفاع پرس از همدان، نشست مشترک ستادهای امر به معروف و نهی از منکر کبودرآهنگ با حضور فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان، فرماندار کبودرآهنگ، امامجمعه شهرستان و اعضای ستاد اقامه نماز استان در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در این جلسه با اشاره به قدرت ستاد امر به معروف و نهی از منکر، اظهار داشت: این ستاد از بنیهای قوی و کارآمد برخوردار است؛ چرا که قدرتش در زمینه هدایت بسیار بالاست.

ابوحمزه با بیان اینکه در کبودرآهنگ منکرات بسیار ناچیز اتفاق میافتد، افزود: قاچاق کالا و مواد مخدر ازجمله معضلاتی است که در این شهرستان وجود دارد.

وی با بیان اینکه 50 درصد جمعیت کشور را زنان تشکیل میدهد و توانمندی بالایی در زمینه امر به معروف و نهی از منکر دارند، بیان کرد: باید به امر به معروف و نهی از منکر در حوزه آموزش و پرورش، دانشآموزان، کارکنان مراکز، دانشگاهیان و فرهنگیان توجه شود.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: درس و بصیرت عاشورایی، از سفارشات مقام معظم رهبری است؛ که باید بهصورت دقیق و منظم در میان مردم گسترده شود.

در ادامه این نشست، فرمانده سپاه ناحیه کبودرآهنگ نیز با اشاره به اقدامات اجرایی در موضوع امر به معروف و نهی از منکر، اظهار داشت: 60 شورای امر به معروف در مدارس و برای کارکنان آموزش و پرورش شهرستان کبودرآهنک تشکیل شده است.

محمود بداغی افزود: برگزاری 24 همایش بزرگ امر به معروف و نهی از منکر، فعالیت 11 شورا در اصناف و بازار، 14 شورای امر به معروف و نهی از منکر در بخش شیرینسو و گلتپه، و شش کارگاه آموزشی ازجمله فعالیتهای ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بوده است.

احسان قنبری فرماندار کبودرآهنگ نیز در ادامه نشست با اشاره به اینکه کبودرآهنگ از شهرستانهایی است که مردمی ولایتمدار، شهیدپرور و با حیا دارد، گفت: منکرات در این شهرستان به ندرت یافت میشود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار