تحولات میدانی یمن؛

حملات گسترده جنگنده‌های سعودی‌ به فرودگاه «تعز»/ هفت منزل مسکونی در صنعا منهدم شد

جنگنده‌های آل سعود از شب گذشته تا کنون فرودگاه تعز و مناطق اطراف آن را هدف سنگین‌ترین حملات خود قرار دادند؛ این جنگنده‌ها همچنین هفت باب منزل مسکونی در صنعا را به‌طور کامل منهدم کردند.
کد خبر: ۹۹۱۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶ - 04September 2016

حملات گسترده جنگنده‌های سعودی‌ به فرودگاه «تعز»/ هفت منزل مسکونی در صنعا منهدم شد

به گزارش خبرنگار بینالملل دفاع پرس به نقل از پایگاه خبری العهد، جنگندههای ائتلاف سعودی از شب گذشته تا کنون 15 مرتبه فرودگاه تعز یمن را بمباران کردند. این جنگندهها همچنین مناطق اطراف استان تعز را نیز هدف سنگینترین حملات هوایی خود قرار دادند.

بر اساس گزارش العهد، جنگندههای سعودی 2 مرتبه دانشکده نیروی دریایی ارتش یمن را نیز بمباران کردند.

مناطق جنوب «صنعاء» نیز از شب گذشته تا کنون هدف حملات هوایی جنگندههای ائتلاف سعودی قرار گرفتهاند. شبکه خبری المنار در این خصوص گزارش داد: جنگندههای ائتلاف سعودی هفت باب منزل مسکونی را در منطقه «السد» واقع در صنعا بهصورت کامل منهدم کردند؛ که در این حمله شماری از شهروندان یمنی به شهادت رسیدند و برخی از قربانیان نیز هنوز زیر آوار قرار دارند.

شبکه خبری المسیره نیز گزارش داد: جنگندههای سعودی سه مرتبه منطقه «النهدین» را در صنعا بمباران کردند. جنگندههای سعودی همچنین پادگان «کهلان» را در استان صعده 2 مرتبه، منطقه «الأبقور» و پمپ بنزین شهرستان «سحار» را شش مرتبه و همچنین شهرستان «کتاف» را یک مرتبه بمباران کردند.

جنگندههای سعودی 2 مرتبه نیز پلی را در منطقه «السودة» در شهرستان «باقم» بمباران کردند. در همین شهرستان در اثر حمله جنگندههای سعودی به یک منزل مسکونی هفت نفر از ساکنان این خانه شهید و چهار نفر دیگر از اعضای آن مجروح شدند.

جنگندههای سعودی همچنین مدرسهای را در صنعا سه مرتبه بمباران کردند؛ که در اثر این حملات یک کودک شهید و 2 نفر دیگر مجروح شدند. 

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار