سردار بابازاده مطرح کرد:

ماموریت جدید و خاص تروریست‌ها در اشنویه و هلاکت صدرصدی

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: با هماهنگی و همکاری دستگاه های اجرایی استان نمایشگاه رزمی فرهنگی عملیات کربلای 4 در شورابیل برگزار می شود.
کد خبر: ۹۹۲۵۱
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۵ - 05September 2016

ماموریت جدید و خاص تروریست‌ها در اشنویه و هلاکت صدرصدی

به گزارش دفاع پرس از اردبیل، سردار سرتیپ پاسدار جلیل بابازاده در جلسه هماهنگی برگزاری نمایشگاه رزمی- فرهنگی عملیات کربلای 5 واقع در محل احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان  از حضور مسئولان اجرایی و مدیران ادارات استان و مشارکت در برنامه های فرهنگی قدردانی کرد و اظهار داشت: برنامه های فرهنگی و ارزشی، زنده نگه داشتن انقلاب و دوران دفاع مقدس منحصر به فرد و یا نهاد خاصی نبوده همانطور که وقوع انقلاب و دوران دفاع مقدس یک جهاد ملی بود و همه به نوعی در آن سهیم اند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل این گفته را که جنگ را سپاه و یا نیروهای مسلح به سرانجام رساندند موجب کوچک کردن عظمت ملت ارزیابی کرد و افزود: تمام اقشار مردم مالٌا جاناٌ و یا با حمایت و روحیه دادن از جنگ پشتیبانی کردند .

بابازاده با اشاره به اینکه جنگ خط مقدم و پشت خط نداشت و دشمن تمام نقاط را آماج موشک و هدف قرار می داد گفت: در طول 8 سال جنگ به تعداد انگشتان دست هم کسی پیدا نشد در مقابل سازمان ملل تجمع و به تجاوز دشمنان ایران اعتراض کرده و یا محکوم کند.

وی با تحسین ابتکار دولت در برگزاری همایشی با عنوان «دولتمردانی که در جنگ بودند» برگزاری نمایشگاه های فرهنگی و رزمی و چنین همایش هایی را موجب تقویت فرهنگ جهاد، ایثارگری و نوعی تجلیل و زنده نگه داشتن یاد رزمندگان دانست.

سردار بابازاده در آستانه سالگرد شهدای منا و هفته دفاه مقدس از حضور در منزل شهدا طی برنامه ای تحت عنوان شهدای کوچه و محله خبر داد و افزود: در کنار دولت این برنامه ها اجرایی خواهد شد و هر قدمی برای تبیین لحظات و جانفشانی دوران دفاع که لازم باشد باید مورد توجه و اهتمام قرار گیرد.

سردار بابازاده انسجام، اتحاد، تعامل و همکاری را موجب پیشروی سریع برنامه دانست و افزود: بیش از هز زمانی باید در کنار هم بود . امسال دشمنان ملت ماموریت های متعدد و خاصی را به تروریست ها دیکته کرده اند تا عملیاتی شود طوری که در سه ماهه اول سال همه تیم های نفوذی ترور یست ها در اشنویه بدست سربازان نظام با هلاکت و شکست صد در صدی مواجه شده و تلفات زیادی برجای گذاشته اند.

رزمنده دوران دفاع مقدس عملیات کربلای 5 را شدید ترین و سخت ترین نوع عملیات دانست و گفت: به عقیده برخی کارشناسان مفهوم واقعی جنگ و مقاومت در عملیات 5 نمود عینی پیدا کرده بود و بعد از این بود که دشمن از پیشروی و عزم رزمندگان هراسان شده و قطع نامه را مطرح کرد.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با گرامیداشت یاد شهدای کربلای 4 و 5 و لشگر عاشورای آذربایجان گفت: سخت ترین مراحل این عملیات بر دوش رزمندگان لشگر عاشورا نهاده شده بود که شجاعت آنها مثال زدنی بود.

وی در پایان بر برداشتن قدم هایی برای معرفی و بازگویی روزهای سخت ولو قدم های کوچک تاکید کرد و گفت: در سایه اتحاد کارهای بزرگتری می توان کرد.

لازم به ذکر است  نمایشگاه رزمی فرهنگی عملیات کربلای 4 در محل احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان  و همراه با بخش هایی همانند ماکت عملیات و ایجاد غرفه های متعدد و ادوات جنگی خواهد بود.این نمایشگاه 30شهریور جاری افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار