فرماندار اردبیل:

انتقال دستاوردهای دفاع مقدس بزرگترین مبانی تربیتی و معرفتی است

فرماندار اردبیل در مراسم هماهنگی برگزاری رزمایش کربلای چهار در هفته دفاع مقدس گفت: انتقال دستاوردهای دفاع مقدس بزرگترین مبانی تربیتی و معرفتی است.
کد خبر: ۹۹۲۵۲
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۶ - 05September 2016

انتقال دستاوردهای دفاع مقدس بزرگترین مبانی تربیتی و معرفتی است

به گزارش دفاع پرس از اردبیل، جواد زنجانی در مراسم هماهنگی برگزاری رزمایش کربلای چهار در هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: نباید به سادگی از کنار دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس که نتیجه سختیها و مرارتهای متعدد و بسیار تأملبرانگیز است، به سادگی عبور کنیم بلکه ما در بهترین شرایط سعی کنیم تا گنجینه عظیم دفاع مقدس را که در آن روح اخلاص، معنویت، شجاعت و شهامت موج میزند به نسلهای آینده انتقال دهیم.

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس رزمندگان اسلام با تکیه بر ایمان و معنویت خود بر تجهیزات نظامی و ماشینهای پیشرفته استکبار جهانی در پشت سر صدام توانستند پیروز میدانهای رزم باشند، تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس با بهرهگیری از راویان اصلی این میدان ایثارگری و سلحشوری باید گنجینههای عظیم دوران دفاع مقدس به نسل امروز و آینده منتقل شود.

فرماندار اردبیل عنوان کرد: برگزاری نمایشگاه رزمی، فرهنگی دفاع مقدس با محور عملیاتهای مختلف هشت سال جنگ تحمیلی در استان اردبیل که شهدا و رزمندگان بیشماری را در دوران دفاع مقدس در این جبهه حق علیه باطل حاضر داشته، میتواند در انتقال پیام با زبان هنر و فرهنگ بسیار راهگشا باشد.

زنجانی افزود: در گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزاری این نمایشگاه و همچنین رژه نیروهای مسلح و برنامههای متنوع فرهنگی، هنری، معنوی از شب شعر و شب خاطره گرفته تا برنامههای متنوع برگزار شده در این ایام میتواند ظرفیت و بستری برای انتقال سرمایههای تمامنشدنی ارزشی دوران دفاع مقدس باشد که حماسههای بینظیری نیز در این مقطع خلق شده است.

وی با قدردانی از تدبیر شایسته سپاه حضرت عباس (ع)در برگزاری نمایشگاه فرهنگی، رزمی کربلای چهار بیان کرد: ما نیز به نوبه خود در برگزاری این نمایشگاه و محتوای کیفی بخشیدن به این نمایشگاه و برگزاری یادوارههای مختلف کمک کار هستیم و سعی و تلاشمان بر این است تا در حد وسع و توان بتوانیم در برگزاری این نمایشگاه کمک کنیم.

پیشکسوت دوران دفاع مقدس از پیشکسوتان و ایثارگران دوران دفاع مقدس خواست تا از فرصت هفته دفاع مقدس بهترین بهره را برده و سعی کنند تا در انتقال پیام راستین هشت سال دفاع مقدس ورود شایستهای داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار