پیکر جانباز شهید «حاج حسین ذبیحی» در کنار همرزمانش آرام گرفت

پیکر جانباز شهید حاج حسین ذبیحی بر روی دستان مردم قدرشناس اردکان تشییع شد.
کد خبر: ۹۹۵۴۴
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵ - 06September 2016

پیکر جانباز شهید «حاج حسین ذبیحی» در کنار همرزمانش آرام گرفت

به گزارش دفاع پرس از یزد، پیکر مطهر جانباز شهید حاج حسین ذبیحی بر روی دستان مردم فهیم و قدرشناس اردکان با شکوه خاصی تشییع شد و در کنار همرزمان شهیدش آرام گرفت.

در این مراسم که امام جمعه و فرماندار اردکان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران، مسئولان ادارات و نهادها و مردم شهید پرور دارالعباده حضور داشتند، پیکر این جانباز سرافراز بر روی دستان ارادتمندان به ساحت شهید و شهادت از بلوار آیت الله خامنهای اردکان به سمت گلزار شهدای مرکزی تشییع شد.

حاضرین که در هوایی گرم خود را به مراسم رسانده بودند با چشمانی اشکبار این یار صدیق انقلاب اسلامی را تا جایگاه ابدیش بدرقه کردند.

مردم قدرشناش اردکان در حالی که در فراق یکی دیگر از سربازان فداکار سپاه اسلام بر سر و سینه میزدند با شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی و در راس آن شیطان بزرگ آمریکای جهانخوار فریاد زدند.

حضور جانبازان ضایعه نخاعی استان و حرکت آنان پیشاپیش جمعیت حال و هوای خاصی به مراسم بخشیده بوده و برخی از این اسوههای صبر و مقاومت در فراق همرزم خود بیتاب شده بودند.

سرانجام پس از انتقال پیکر شهید ذبیحی به گلزار شهدای اردکان و اقامه نماز توسط حجت الاسلام شاکر امام جمعه اردکان، حاج حسین ذبیحی در جوار شهدای دفاع مقدس به خاک سپرده شد.

شهید حسین ذبیحی در سال 1362 در عملیات خیبر در منطقه عملیاتی جفیر از ناحیه کمر و نخاع به افتخار جانبازی نائل آمد و سرانجام در شامگاه 13 شهریور پس از 33 سال تحمل درد بر اثر شدت یافتن جراحات به کاروان شهدا پیوست.

 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار