همزمان با روز عرفه:

مراسم برائت از مشرکین با حضور پیکرهای مطهر شهدا در زنجان برگزار می‌شود

مدیر کل حفظ آثار استان زنجان گفت: همزمان با روز عرفه، مراسم برائت از مشرکین با حضور پیکرهای مطهر شهدا در شهرستان‌های زنجان، ابهر و خرم‌دره برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۹۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰ - 07September 2016

مراسم برائت از مشرکین با حضور پیکرهای مطهر شهدا در زنجان برگزار می‌شود

به گزارش دفاع پرس از زنجان، علی مهدیخانی ضمن تبریک به مناسبت دهه ولایت، اظهار داشت: هر سال مراسم باشکوه دعای عرفه در زنجان و شهرهای مختلف استان برگزار میشود.

وی با اشاره به اینکه امسال مراسم دعای عرفه با سالگرد فاجعه منا همزمان است، گفت: متاسفانه امسال به علت عدم حضور حجاج ایرانی، مراسم برائت از مشرکین در موسم حج برگزار نخواهد شد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان زنجان با بیان اینکه به همین مناسبت امسال در مراسم دعای عرفه، برنامه برائت از مشترکین برگزار خواهد شد، افزود: همچنین در این مراسم باشکوه معنوی پیکر سه شهید گمنام نیز با حضور مردم تشییع خواهد شد.

مهدیخانی با بیان اینکه این شهدا در شهرستانهای زنجان، ابهر و خرمدره تشییع میشوند، اضافه کرد: پس از برگزاری مراسم تشییع پیکر پاک شهدای گمنام به معراج شهدا در مرکز بازگردانده خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه استان زنجان از نعمت حضور 51 شهید گمنام برخودار است، گفت: این شهدا در 18 منطقه استان آرام گرفتهاند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر پنج منطقه استان نیز در صف تدفین شهدا هستند، اضافه کرد: امیدواریم در ماههای آینده شاهد حضور چند شهید دیگر در زنجان باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار