استان زنجان:

دانشجوی زنجانی پایان نامه خود را به شهدای مدافع حرم تقدیم کرد

نوید کمالی دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد رشته جغرافیا و برنامه‌ریزی گردشگری از پایان نامه‌اش دفاع و آن را تقدیم شهدای مدافع حرم استان زنجان کرد.
کد خبر: ۹۹۸۰۵
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۷ - 07September 2016

دانشجوی زنجانی پایان نامه خود را به شهدای مدافع حرم تقدیم کرد

به گزارش دفاع پرس از زنجان، نوید کمالی دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد رشته جغرافیا و برنامهریزی گردشگری از پایان نامهاش دفاع کرد. 

وی در مراسم دفاع از پایان نامه خود که با حضور جمعی از اساتید و پژوهشگران حوزه جغرافیا و گردشگری برگزار شد، اظهار داشت: فهم ظرفیتهای نوین حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در عرصه گردشگری نیازمند پارادایم نظری جدیدی است که در قالب آن منافع اقتصادی حاصل به صورت ملموس برای کاربران تجاری مشخص شد تا به واسطه آن زمینه توسعهی جدید خدمات نوین گردشگری الکترونیک در فضای مجازی مهیا شود.
 
کمالی افزود: باید بپذیریم که در جهان واقعی و جهان مجازی، جهانیشدنهای بسیاری در جریان است که هر یک از قوت، سرعت، شدت و تأثیر متفاوتی برخوردار هستند که یک نمونه آن در عرصه گردشگری قابل مشاهده است.
 
وی بیان کرد: در عصری که به نام عصر اطلاعات و جامعه اطلاعاتی نام نهاده شده است طبعا فناوری اطلاعات می تواند زمینه ساز بهره برداری بیش از پیش ما از مواهب اقتصاد گردشگری باشد لذا برای تحقق این ظرفیت نیاز است تا چهارچوب و الگوی استانداردی برای ارائه خدمات الکترونیک گردشگری تعریف و ارائه شود.
 
کمالی تاکید کرد: با توجه به این نیاز در این پژوهش تلاش شد تا شاخصها و معیارهایی برای بهرهبرداری متخصصان و مدیران عرصههای فناوری اطلاعات و گردشگری تدوین شد که یکی از نتایج آن میتواند زمینهسازی برای تالیف استانداردهای ملی در عرصه خدمات الکترونیک گردشگری باشد.
 
این پایان نامه پس از کسب نتیجه عالی از سوی هئیت داوران از سوی  نوید کمالی به عنوان نگارنده به شهدای مدافع حرم تقدیم شد.
 
انتهای پیام/
 
نظر شما
پربیننده ها