برگزاری نشست هم اندیشی فرماندهان وپیشکسوتان دفاع مقدس خوزستان

نشست هم اندیشی فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس خوزستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۹۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲ - 08September 2016

برگزاری نشست هم اندیشی فرماندهان وپیشکسوتان دفاع مقدس خوزستان

به گزارش خبرنگار دفاع پرس خوزستان، در این نشست که در محل قرارگاه جنوب غرب کربلا برگزار شد تعدادی از فرماندهان و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس حضوربهم رساندند تا نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در بحث محتواسازی وغنی کردن باغ موزه ملی دفاع مقدس خوزستان بیان کنند.

درابتدای جلسه گزارشی از چگونگی و روند مطالعات اولیه و سناریوی باغ موزه و همچنین چینش کارگروههای مختلف برای پیش برد و چشم انداز این طرح برای حاضرین قرائت شد. پس از آن سردار علی پور مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان، ضمن تشکر از حضور پیشکسوتان جبهه در جلسه از همه مسئولین استان خواست که هر چه سریعتر همت بگمارند وقدم به قدم کمک کنند تا این طرح بزرگ وملی به سرانجام برسد.

وی از سردار خادم سیدالشهدا ، فرمانده قرارگاه کربلا نیز خواست که بیش از پیش به موضوع باغ موزه ورود کرده وهمچون گذشته تلاش نماید که همه ی متولیانی که میتوانند ، گوشه ای از انجام طرح را بعهده بگیرند ، درگیر امور عملیاتی نماید تا همه شاهد پیشرفت فیزیکی طرح باشیم .

در ادامه ی جلسه نیز همه ی پیشکسوتان حاضر در سالن، نقطه نظرات خود را پیرامون مرکز فرهنگی در دست احداث بیان نمودند وهمگی خواستار توجه بیشتر وسرعت در ساخت این باغ موزه شدند.

درپایان نیز سردار خادم سیدالشهدا ، به این نکته اشاره کرد که همه ی خوزستانیها و بخصوص شخصیتهای مهم وتاثیر گذاری که در پایتخت داریم را باید پای کار بیاوریم تا هرچه سریعتر شاهد روند روبه رشد این پروژه مهم باشیم.

وی همچنین سپاه را متولی کارهای بزرگ وسخت دانست واشاره داشت که به امید خدا وهمت همه مسیولین، این طرح بزرگ و دغدغه بچه های رزمنده را نیز به خوبی به پایان خواهیم رساند.

انتهای پیام/

   
 
 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار