سردار عبدالله ملکی:

مردم پاسدار ارزش‌های دفاع مقدس هستند

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با تاکید بر حفظ و انتقال ارزشهای دفاع مقدس گفت: مردم با پاسداری از ارزش‌های دفاع مقدس، "فرهنگ دفاع مقدس" را در بطن جامعه احیاء کردند.
کد خبر: ۱۳۳۲۴
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۷ - 08March 2014

مردم پاسدار ارزش‌های دفاع مقدس هستند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از همدان، سردار سرتیپ دوم پاسدار "عبدالله ملکی" مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران ضمن بازدید از موزه شهدای همدان اظهار کرد: همانگونه که در طول ۸ سال جنگ تحمیلی ملت ایران اسلامی با قدرت توانستند جنگ را اداره کنند امروز نیز این مردم هستند که میتوانند با دلیرمردی و غیرت خود هم چون گذشته، جنگ نرمی که دشمن به راه انداخته را اداره کنند.

وی افزود: امروز شاهد این امر مهم هستیم که توان ساختار اداری در جهت استخراج این گنج عظیم که همان ارزشهای دوران دفاع مقدس است بسیار محدود و مختصر شده است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران با تاکید بر حفظ و انتقال ارزشهای دفاع مقدس گفت: مردم با پاسداری از ارزشهای دفاع مقدس، فرهنگ دفاع مقدس را در بطن جامعه احیاء کردند.

"عبدالله ملکی" ضمن ابراز خرسندی از بازدید باغ موزه دفاع مقدس همدان، اهمیت ایجاد چنین فضاهایی را برای آشنایی جوانان با روحیهٔ از خود گذشتگی و دلیرمردی و ایثارگری مهم برشمرد.

وی در پایان با قدردانی و سپاس از پروردگار متعال بیان داشت: خداوند شاهد بر عملکرد همهٔ ماست و ناظر است که امروز بار دیگر پا به مدرسهٔ عشق گذاشتهایم و بار دیگر از شهیدان درس مقاومت، استقامت، ایمان و ایثار را خواهیم آموخت.

نظر شما
پربیننده ها