سردار عبدالله ملکی:

دفاع مقدس ریشه در فرهنگ عاشورایی دارد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران گفت: ما با تکیه بر فرهنگ عاشورایی توانستیم در برابر دشمن بایستیم و مقاومت کنیم تا وجبی از خاک ایران اسلامی به دست دشمن نیفتد.
کد خبر: ۱۳۶۰۹
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۵ - 11March 2014

دفاع مقدس ریشه در فرهنگ عاشورایی دارد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از ساری، سردار "عبدالله ملکی" مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان مازندران در یادواره شهدای کوی جهان پیمای ساری با اشاره به اینکه دفاع مقدس دو میراث بزرگ برای ما به یادگار گذاشت، اظهار کرد: میراث اول دفاع مقدس این بود که هویت دفاع ملی ما را عاشورایی کرد و استقامت، مقاومت، حماسه و اطاعت پذیری رزمندگان ما از ولایت نیز عاشورایی بود.

وی یادآورد شد: میراث دوم دفاع مقدس، بازدارندگی بود که این مهم به برکت 188 هزار شهید دفاع مقدس است و اکثر شهدای ما در میدانهای رزم شهید شدند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران عنوان کرد: اگر روایتگری حضرت زینب(س) در کربلا نبود، دفاع مقدس و این اسلام را نداشتیم، چون دفاع مقدس ما ریشه در فرهنگ عاشورایی دارد و از آنجا نشأت گرفته است.

سردار عبدالله ملکی خطاب به مسئولین و با اشاره به جنگ نرم دشمن، تأکید کرد: با فرهنگ شهدا و ارزشهای دفاع مقدس می توانیم در برابر جنگ نرم دشمن مقاومت کنیم و با همین فرهنگ در برابر تحریم اقتصادی بایستیم و اگر خدامحور باشیم و نگاهمان خدایی باشد، پیروزیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار