مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران خبر داد

تشکیل ستاد پشتیبانی برای احداث پارک موزه دفاع مقدس مازندران

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران گفت: تلاش ما این است که ستاد پشتیبانی برای احداث پارک موزه دفاع مقدس استان تشکیل شود و از نهادهای مردم برای تکمیل ساخت پارک موزه دفاع مقدس کمک گرفته شود.
کد خبر: ۱۵۵۱۴
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۰ - 09April 2014

تشکیل ستاد پشتیبانی برای احداث پارک موزه دفاع مقدس مازندران

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از ساری، سردار "عبدالله ملکی" مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان مازندران در دیدار با جانبازان قطع نخاعی و ایثارگران که در محل سازمان عمران شهرداری ساری برگزار شد، بیان کرد: جانبازان ستارههای مقاومت هستند و صحبت کردن از رشادتهای جانبازان و استقامتی که آنها دارند بسیار سخت است.

وی افزود: برای پیروزی در جنگ نرمی که دشمنان بر ضد کشور ما آغاز کردهاند باید از طریق فرهنگ ایثارگری و شهادت ورود پیدا کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران تصریح کرد: شهدا و ایثارگران مدالهای افتخار برای کشور هستند و باید تلاش کنیم که رشادتهای جانبازان از طرق مختلف به نسل سوم انقلاب معرفی شود.

وی خواستار حضور فعالانهتر جانبازان در عرصه مدیریتی مازندران شد و گفت: جانبازان در مدیریت استان باید حضور داشته باشند و برای توسعه استان و کشور مطالباتی را مطرح کنند.

سردارملکی خاطرنشان کرد: ایثارگران روحیه جهادی خود را به کارکنان و جامعه منتقل کنند.

وی به اقدامات انجام شده برای احداث پارک موزه دفاع مقدس در مازندران اشاره کرد و افزود: باید زمینهای ایجاد شود تا این موزه ارزشمند دفاع مقدس سریعتر به ثمر برسد.

مدیرکل بنیاد حفظ و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران خاطرنشان کرد: پارک موزه دفاع مقدس مازندران افتخار استان است و باید خوب معرفی شود.

وی از برنامهریزی برای مردمی کردن ساخت پارک موزه دفاع مقدس در استان خبر داد و ابراز کرد: تلاش ما این است که ستاد پشتیبانی برای احداث پارک موزه دفاع مقدس استان تشکیل شود و از نهادهای مردم برای تکمیل ساخت پارک موزه دفاع مقدس کمک گرفته شود.

سردار عبدالله ملکی دیگر برنامه پارک موزه دفاع مقدس در مازندران را اجرای برنامه با نوای کاروان در مسجد پارک موزه دفاع مقدس استان اعلام کرد و گفت: این برنامه خردادماه سالجاری به مدت سه شب با حضور اقشار مختلف مردم برگزار میشود.

نظر شما
پربیننده ها