سردار عبدالله ملکی خبر داد

تدوین تاریخ دفاع مقدس مازندارن در سال 93

مدیر اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران گفت: تدوین تاریخ دفاع مقدس مازندران و تکمیل پروژه‌های پارک موزه اساسی‌ترین برنامه‌های اداره کل حفظ آثار مازندران است.
کد خبر: ۱۳۴۳۵
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۲ - 09March 2014

تدوین تاریخ دفاع مقدس مازندارن در سال 93

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از ساری، سردار "عبدالله ملکی" مدیر اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان مازندران در نشست صمیمانه با مدیران و کارکنان این اداره اظهار کرد: مراسم تحویل سال جدید با حضور مردم و خانوادههای معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران از جوار حرم هشت شهید گمنام دفاع مقدس به صورت زنده از شبکه استانی طبرستان پخش خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برنامههای متنوعی برای مراسم تحویل سال نو در نظر گرفته شده است افزود: روایتگری فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس، نور افشانی و چیدن سفره هفت سین جبهه از جملهی این برنامههاست.

سردار ملکی به تبیین برنامههای بنیاد در سال 93 پرداخت و گفت: تدوین تاریخ دفاع مقدس مازندران و تکمیل پروژههای پارک موزه در سال 93 اساسیترین و محوریترین برنامههای ما را تشکیل میدهد.

وی تصریح کرد: استان مازندران با دارا بودن نویسندههای توانمند و قوی در حوزه دفاع مقدس خیلی مظلوم واقع شده است و باید برای ثبت یک اثر تاریخی دفاع مقدسی همت و تلاش داشته باشیم.

مدیر اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان مازندران با اشاره به بازدید از منطقهی عملیاتی "هفت تپه" بیان کرد: هفت تپه موقعیت لشکر ویژه 25 کربلا  در زمان جنگ است که مورد بازدید کاروانهای راهیان نور استان مازندران قرار می گیرد.

سردار ملکی با اشاره به عملیات والفجر6 که در منطقهی عملیاتی چیلات اتفاق افتاد، گفت: انشاء الله یادمان شهدای عملیات والفجر 6  در این منطقه ساخته خواهد شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار