امام جمعه قم:

حلقه‌های تربیتی صالحین از برکات شجره طیبه بسیج است

امام جمعه قم گفت: حلقه‌های تربیتی شجره طیبه صالحین از برکات شجره طیبه بسیج است و شما بسیجیان فرهنگی کسانی هستید که زمینه مقاومت و بصیرت را در هر جا که حضور دارید، فراهم می‌کنید.
کد خبر: ۱۹۵۱۵
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۵ - 20May 2014

حلقه‌های تربیتی صالحین از برکات شجره طیبه بسیج است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سرمربیان حلقههای تربیتی صالحین بسیج فرهنگیان سراسر کشور، عصر امروز در سالن جلسات محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) با آیت الله سعیدی امام جمعه قم دیدار کردند.

در ابتدای این دیدار، رمضانیان مسئول سازمان بسیج فرهنگیان گزارش اجمالی از فعالیتهای حلقههای صالحین بسیج فرهنگیان ارائه داد.

وی تصریح کرد: حدود یک میلیون فرهنگی در کشور مشغول فعالیت هستند که بیش از نیمی از آنان با بسیج فرهنگیان در ارتباط هستند.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان با معرفی اعضای حلقه سرمربیان، اظهار کرد: حلقه سرمربیان متشکل از تعدادی از اساتید حوزه و دانشگاه، ائمه جمعه، نمایندگان ولی فقیه در استانها و فرهنگیان و نخبگان هستند که هدایت حلقههای صالحین مربیان استانها را بر عهده دارند.

در ادامه این دیدار، آیت الله سعیدی امام جمعه قم در سخنانی به موضوع پرهیز از یاس و دلمردگی در انجام فعالیتهای فرهنگی در جامعه پرداخت.

وی خطاب به سرمربیان حلقههای صالحین بسیج فرهنگیان تصریح کرد: حلقههای تربیتی شجره طیبه صالحین از برکات شجره طیبه بسیج است و شما کسانی هستید که زمینه مقاومت و بصیرت را در هر جا که حضور دارید، فراهم میکنید.

عباس روحی مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان قم نیز در این دیدار حضور داشت.

 سرمربیان حلقههای صالحین بسیج فرهنگیان سراسر کشور، صبح امروز در اردوگاه ولایت قم حضور یافتند و با تشکیل حلقه صالحین سرمربیان زیر نظر دکتر حاجی صادقی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، به بحث و تبادل نظر پیرامون اهم مسائل روز پرداختند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار