نخست وزیر سوریه:

سوریه آماده پاسخگویی به هرگونه حمله می باشد

نخست وزیر سوریه با اعلام آمادگی این کشور برای پاسخ به هرگونه حمله خارجی گفت کشورش انتظار حملات خارجی را دارد و با تمام توان به آن پاسخ می دهد.
کد خبر: ۲۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۵ - 01September 2013

سوریه آماده پاسخگویی به هرگونه حمله می باشد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، در واکنش به تهدیدات روزهای اخیر امریکا در مورد اجرای حمله نظامی به سوریه نخست وزیر سوریه طی بیانیه ای که در تلوزیون دولتی این کشور نیز بخش شد بر آمادگی کامل سوریه برای پاسخ به این حملات تاکید کرد و بیان داشت دولت سوریه با قدرت به هر چالشی علیه خود پاسخ خواهد داد.

به گزارش "راشا تودی" روسیه، نخست وزیر سوریه طی بیانیه ای اعلام کرد ارتش سوریه به طور کامل آماده مقابله با تجاوزات خارجی است و هر چالش و یا سناریوی خارجی را با تمام قدرت خنثی خواهد کرد.

در حالی که امریکا به بهانه و اتهام استفاده ارتش سوریه از سلاح شیمیایی این کشور را به حمله نظامی تهدید کرده است و رسانه های مختلف غربی و عربی نیز زمان وقوع این حملات را اعلام کرده اند، که البته حمله نظامی در زمان های اعلام شده اجرا نشده است، دولت سوریه طی روزهای گذشته همواره اعلام کرده است که آماده پاسخ به حملات خارجی می باشد و هر تجاوزی را با شکست مواجه می کند.

شایان ذکر است امریکا در شرایطی دولت سوریه را متهم به استفاده از سلاح شیمیایی کرده است که روز گذشته تحقیقات بازرسان سازمان ملل به پایان رسیده و به گزارش مقامات سازمان ملل ممکن است انتشار نتایج این تحقیقات دو هفته به طول بیانجامد.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار