تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد ... وجود نازکت آزرده گزند مباد

ابراز ارادت سینماگران انقلاب و دفاع مقدس به پیشگاه ولی امر مسلمین جهان

سینماگران انقلاب و دفاع مقدس با صدور پیامی به پیشگاه ولی امر مسلمین جهان ارادت بی‌کران خویش را ابراز داشتند.
کد خبر: ۲۷۷۹۷
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۱:۰۴ - 11September 2014

ابراز ارادت سینماگران انقلاب و دفاع مقدس به پیشگاه ولی امر مسلمین جهان

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، سینماگران انقلاب و دفاع مقدس با صدور پیامی به پیشگاه ولی امر مسلمین جهان ارادت بیکران خویش را ابراز داشتند. در این پیام آمده است:

هنرمندان و سینماگران حوزه سینمای انقلاب و دفاع مقدس، مدیران و اعضای ستادی و کارکنان این رویداد بین المللی ضمن تجدید ابراز ارادت بیکران خویش به پیشگاه ولی امر مسلمین جهان در پی انجام عمل جراحی روی رهبر انقلاب و رفع موج نگرانی جامعه،  هنرمندان و سینماگران کشور بویژه، هنرمندان و سینماگران حوزه سینمای انقلاب و دفاع مقدس و مقاومت به پاس عمل موفقیت آمیز مقام عظمای ولایت و موهیبت سلامتی ایشان دعای شکرانه میخوانیم و امیدواریم سایه رهبر انقلاب بر سر جامعه ایران و جهان اسلام مستدام باشد و همواره از فیض وجود مبارک و رهنمودهای گرانسنگ ایشان در حوزه های مختلف بخصوص، در زمینه فرهنگ و هنر و سینما بهره مند باشیم.

در این اطلاعیه جمله ای به نقل از شهید سید مرتضی آوینی آمده است: عزیزِ ما، ای وصی امام عشق! آنان که معنای «ولایت» را نمیدانند، در کارِ ما سخت درماندهاند؛ اما شما خوب میدانید که سرچشمه این تسلیم و اطاعت در کجاست. ما طلعتِ آن عنایتِ ازلی را در نگاهِ شما بازیافتیم. سرِ ما و قدمتان که وصی امام عشق هستید و نایبِ امام زمان(عج).

تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد ... وجود نازکت آزرده گزند مباد

هنرمندان و سینماگران انقلاب و دفاع مقدس

و ستاد برگزاری جشنواره بین المللی فیلم مقاومت

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار