عیادت اهل ادب و هنر از رهبر انقلاب + اسامی هنرمندان

هر بلایی کز تو آید رحمتی است...

جمعی از فعالان ادب، فرهنگ، هنر، رسانه و ورزش عصر روز گذشته با حضور در بیمارستان از رهبر انقلاب عیادت کردند. اسامی کامل عیادت کنندگان در ادامه خبر درج شده است.
کد خبر: ۲۷۹۱۵
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۴ - 13September 2014

هر بلایی کز تو آید رحمتی است...

به گزارش سرویس فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری،  در این دیدار، حضرت آیتالله خامنهای در جریان گفتوگو با آقایان کمال تبریزی، مجید مجیدی، ابراهیم حاتمیکیا و رضا امیرخانی، ضمن پاسخ به احوالپرسیهای متعدد افراد در جواب به مجید مجیدی که گفت: «بلا دور است» این شعر از پروین اعتصامی را خواندند و نکاتی را دربارهی این شاعر بیان کردند.


«هر بلائی کز تو آید رحمتی است
هر که را رنجی دهی آن راحتی است
زان به تاریکی گذاری بنده را
تا ببیند آن رخ تابنده را
تیشه زان بر هر رگ و بندم زنند
تا که با مهر تو پیوندم زنند...»

همچینین رهبر معظم انقلاب فرمودند: به پروین اعتصامی گفتند شاعر "نخود و لوبیا"، برای اینکه فروغ فرخ زاد را بالا ببرند و پروین را خرد کنند. من نظر نامناسبی نسبت به فروغ ندارم؛ انشاالله که در اواخر، وضعش بد نبوده است.

 

در جمع عیادت کنندگان از رهبر انقلاب فرج الله سلحشور، ابوالقاسم طالبی، جعفر دهقان، جهانبخش سلطانی، مرتضی امیری اسفندقه، فاضل نظری، ناصر فیض، محمد حسین لطیفی، شهریار بحرانی، مسعود دهنمکی، داریوش ارجمند، فرهاد قائمیان، مهران رجبی، محمد رضا ورزی، میثم مطیعی، هرمز شجاعی مهر، مهدی قزلی، الهام چرخنده، نرگس آبیار، افشین علاء، سیروس مقدم، جواد عزتی، محمد حسین قاسمی، حمید داوود آبادی و حجج اسلام محمد جواد زمانی، علیرضا پناهیان و محمد رضا زائری حضور داشتند که به نوبت هرکدام نزد ایشان رفتند و لحظاتی به احوال پرسی با ایشان پرداختند و چند کلامی صحبت کردند.

از چهره های ورزشی حاضر در این جمع نیز می توان به علی پروین، عباس جدیدی، بهداد سلیمی و حسین رضا زاده اشاره کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار