سخنگوی وزارت کشور در جمع خبرنگاران:

هرگونه فعالیت در زمینه امر به معروف و نهی از منکر، بدون مجوز نقض قانون است

حسینعلی امیری در رابطه با فعالیت های امر به معروف و نهی از منکر، گفت: هر گونه فعالیتی در زمینه امر به معروف و نهی ازمنکر بدون مجوز قانونی حتی اگر با نیت خیر انجام شود، نقض قانون است.
کد خبر: ۲۸۰۵۳
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۳ - 14September 2014

هرگونه فعالیت در زمینه امر به معروف و نهی از منکر، بدون مجوز نقض قانون است

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، حسینعلی امیری قائم مقام وزیرکشور در گفت وگو با خبرنگاران گفت: تاکنون هیچ درخواستی مبنی بر صدور مجوز فعالیت آمران به معروف و نهی از منکر از سوی هیچ حزبی به وزارت کشور نداشته ایم.

قائم مقام وزیر کشور با بیان اینکه مسولیت سیاست گذاری امر به معروف و نهی از منکر بر عهده وزارت کشور است، تاکید کرد: هر گونه مجوز مربوط به تجمع ها و فعالیت های آمران به معروف و نهی از منکر باید از سوی استانداری ها صادر شود.

امیری با بیان اینکه معیار وزارت کشور قانون است، تصریح کرد: هر گونه فعالیتی در زمینه امر به معروف و نهی ازمنکر بدون مجوز قانونی حتی اگر با نیت خیر انجام شود، نقض قانون است.

وی  اعلام کرد که تا این لحظه فعالیت موتورسواران آمر به معروف از سوی هیچ حزبی به رسمیت شناخته نشده است و عده ای با اعلام برخی اخبار در این زمینه، قصد ایجاد موج رسانه ای دارند.

سخنگوی وزارت کشور گفت: به نظر می رسد عده ای با اعلام برخی اخبار در این زمینه، قصد ایجاد موج رسانه ای دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار