دبیر کل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان:

کاندیداهای ریاست جمهوری پای منافقین را به جمهوری اسلامی بازکردند/9دی تجدید پیمان دوباره با آرمانهای ولایت فقیه بود

دبیر کل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: برخی کاندیداهای ریاست جمهوری توان جولان دادن برای حضور منافقین در کشور که دست نشانده لابی غرب نشین هستند و همواره برای براندازی جمهوری اسلامی نقشه میکشند را باز کردند.
کد خبر: ۳۶۸۶۷
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۷ - 27December 2014

کاندیداهای ریاست جمهوری پای منافقین را به جمهوری اسلامی بازکردند/9دی تجدید پیمان دوباره با آرمانهای ولایت فقیه بود

علی پهلوان دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفتوگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، پیرامون چگونگیهای رخداد حماسه عظیم 9 دی در کشورمان گفت: همیشه مردم ما در مواقع حساسی که اصل نظام و انقلاب در خطر بوده در صحنه بودهاند و پشت ولایت فقیه ایستادهاند.

وی ادامه داد: اتفاقی که در 9 دی رخ داد نشات گرفنه شده از فتنهای است که درسال  88 توسط عدهای از سیاسیون به پا شد و برخی خواص به تبع آنها دنباله روی کردند و مردم عوام نیز این بهانه را پیگیری کردند و خواهان این بودند که بحث تقلب در انتخابات عادی سازی کنند.

دبیر کل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان تصریح کرد: "موسوی" برای اثبات حقانیت خود در ابتدا بحث کمیته صیانت از آرا را مطرح کرد و به صراحت خود را پیروز نهایی انتخابات دانست و اعلام کرد اگر رای نیاوریم به خیابانها خواهیم آمد و حقوق خود را باز خواهیم ستاند.لذا همین دعوت خیابانی از مردم جرقه ای برای آغاز آشوب خیابانی بود.

پهلوان شرایط جامعه را با توجه به فرمان لشگرکشی خیابانی در آن روزهای جامعه غبارآلود دانست و اظهار داشت: پس از اعلانم حضور در خیابان از جانب موسوی و حامیانش فضای جامعه غبار آلود شد و مقام رهبری دستور دادند اگر فردی مسئله ای در انتخابات دارد این مشکل را از طریق مجلس رفع کند ولی  موسوی و کروبی همچنان به مسیر خود ادامه دادند و تلاش کردند آشوب کنند و انتخابات را زیر سوال ببرند و اصرار آنها برای ابطال انتخابات  پای منافقین را به کشور باز کرد.

دبیر کل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان بیان کرد: با این حرکت برخی کاندیداهای ریاست جمهوری توان جولان دادن برای  حضور منافقین در کشور که دست نشانده لابی غرب نشین هستند و همواره برای براندازی جمهوری اسلامی نقشه میکشند باز کردند وآنها خیلی راحت تر و بیواسطه توانستند به توطئه در ایران دست بزنند.

وی ادامه داد: این گروه عکس امام خمینی را پاره کردند، شعارهایی که با با اساس و بنیان نظام جمهوری اسلامی در تضاد بود سر میدادند بر همین اساس مردم کم کم آگاه شدند و این در حالی بود که روز عاشورا توهین به مقدسات به اوج خود رسید و به امام حسین و قیام حسینی نیز احترامی گذاشته نشد و مردم این جا را جایی برای سکوت ندیدند و با بصیرت خود تجدید پیمانی دوباره با ولایت فقیه کردند و حمایت خود را از اسلام نشان دادند و اعلام برائت و انزجارشان را از سران فتنه که با اصل انقلاب مشکل دارند شعار دادند.

پهلوان  اظهار داشت: 9دی تجدید پیمان دوباره با آرمانهای انقلاب و ولایت فقیه بوده است و این بصیرت و دشمن شناسی مردم دست بیگانگان را از کشور کوتاه کرد و دشمن جمهوری اسلامی هیچ گاه نمیتوانند به کشور ضربه بزنند.

دبیر کل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان از نقش دانشجویان در حماسه عظیم 9 دی گفت: بعد از فتنه 88 جنبش دانشجویی سعی کرد نقش عمار بودن خود را به نحو احسن در جامعه پیاده کند و بصیرت افزایی برای عموم دانشجویان که چه اتفاقاتی در این ایام افتاده است و اصل و رویکرد مخالفت فتنه گران با اصل جمهوری اسلامی است و حالا خود مردم به این نتیجه رسیده اند که قیام 9 دی را انجام داده اند و مهمترین وظیفه این طیف بصیرت افزایی میان طیف دانشجو بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها