محمد باقر عباسی :

"دولت مخفی" را در سال جاری به پایان خواهیم برد

برای ساخت و تولید دو فیلم سینمایی به نام های " مشتی های زندان موصل " و " ایثار" برنامه ریزی کرده ایم. فیلمنامه هر دو کار به نگارش درآمده و هر دو فیلمنامه در مرحله بازنویسی قرار دارند.
کد خبر: ۴۲
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۷:۲۸ - 27May 2013

محمد باقرعباسی معاون فرهنگی هنری موسسه پیام آزادگان در گفتگو با خبرنگارسینمایی خبرگزاری دفاع مقدس، گفت : موسسه فرهنگی هنری پیام آزادگان با تعامل و مشارکت خوبی که با شبکه دو سیما برقرار کرد توانست مسئولین این شبکه را برای ساخت و تولید یک سریال بیست و چهار قسمتی در مورد آزادگان متقاعد و با همکاری این عزیزان مقدمات تهیه و تولید آن را فراهم کند.

معاون فرهنگی هنری موسسه پیام آزادگان ادامه داد: سریال "دولت مخفی"   به بخشی از زندگی اسراء و همین طور نقش پر رنگ آقای ابوترابی در اردوگاه می پردازد. تهیه کنندگی این کار برعهده آقای آخوندی است و زحمت کارگردانی آن را آقای برزیده بر عهده گرفته اند، تا کنون شصت درصد از فیلمبرداری و تدوین کار انجام شده و چهل درصد بقیه کارهم به محض تامین بودجه آماده خواهد شد، امیدوارم تامین بودجه سریال دولت مخفی به زودی انجام شود و ما شاهد آماده شدن صد در صدی این سریال در سال جاری باشیم.

وی افزود: ساخت یک مستند چهار قسمتی درباره آزاده سرافراز کشورمان آقای "داود میقانی" از دیگر کارهای موسسه پیام آزادگان است. آقای "داود میقانی" با سعی و تلاش فراوان توانسته بالاترین درجه و رتبه تحصیلی رشته جودو را از کشور ژاپن اخذ کند که در نوع خود بسیار کم نظیر است،  مستند دیگری در دست تولید داریم با نام "سفره" که درباره تامین و نگهداری رادیو دراسارت است و مستندی دیگر با نام "ابرسیا" که به زندگی آقای ابوترابی می پردازد.

عباسی تصریح کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته ساخت و تولید دو فیلم سینمایی به نام های "مشتی های زندان موصل" و "ایثار" را در دستور کار موسسه قرار دادیم و امیدواریم این امرمهم را در سال جاری به سرانجام برسانیم. فیلمنامه هر دو کار به نگارش درآمده و هر دو فیلمنامه در مرحله بازنویسی قرار دارند. 

معاون فرهنگی هنری موسسه پیام آزادگان تاکید کرد: ما برای آزادگان یک برنامه فرهنگی دیگر هم داریم که طبق آن اسرایی که در زمان اسارت با هم در یک اردوگاه بودند را در یک روز به خصوص، در یکی از شهرهای ایران دور هم جمع می کنیم و ضمن یادآوری خاطرات برنامه هایی فرهنگی و مذهبی را برای این عزیزان اجرا می کنیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار